هتل گلدن تولیپ چاتارپور دهلی هند : این هتل چهار ستاره با سه هکتار مساحت، در منطقه چاتارپور در شهر دهلی نو هند قرار دارد. از خدمات این هتل برای توریست ها و گردشگران تور هند میتوان به میز تور، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، نگهداری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، اینترنت بی سیم رایگان، سالن جلسات و کنفرانس، اتاق چمدان، صندوق امانات و ... اشاره کرد.

هتل گلدن تولیپ چاتارپور دهلی هند

اتاق های هتل گلدن تولیپ چاتارپور دهلی هند

اتاق های این هتل با امکانات خوبی که داشته میتواند بهترین اقامت در دهلی را برای توریست ها و گردشگران تور هند رقم بزند. کفپوش اتاق ها از چوب بوده و امکاناتی که داخل اتاق ها ارائه می شود شامل مینی بار، سیستم تهویه هوا، چای ساز و قهوه ساز، لوازم بهداشتی و آرایشی، حمام اختصاصی، تلویزیون ماهواره ای، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلفن، گاوصندوق و ... میباشد. همینطور تمامی اتاق ها پنجره هایی به سمت شهر دارند.

اتاق های هتل گلدن تولیپ چاتارپور دهلی هند

امکانات رفاهی و رستوران های هتل گلدن تولیپ چاتارپور دهلی هند

رستوران بار سابونر که کنار استخر قرار داشته انواع نوشیدنی ها را آماده میکند. همینطور رستوران کافه سنس بوفه مفصلی برای صبحانه داشته و برای وعده های غذایی ناهار و شام انواع غذاهای هندی و آسیایی را برای میهمانان تور هند سرو می کند. میهمانان در هتل میتوانند برای سرگرمی و تفریح از سونا و جکوزی، استخر روباز، سالن اسپا و سالن ورزشی هتل استفاده کنند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل گلدن تولیپ چاتارپور دهلی هند

دسترسی های نزدیک به هتل گلدن تولیپ چاتارپور دهلی هند

هتل گلدن تولیپ چاتارپور دهلی هند از معبد چاتارپور چهار کیلومتر و از Shanidham Crossing، پنجاه متر فاصله دارد. از هتل هتل گلدن تولیپ چاتارپور تا فرودگاه دهلی سیزده کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی 32 کیلومتر فاصله است.