هتل گلدن تولیپ بانکوک تایلند : هتل چهار ستاره گلدن تولیپ، موقعیت بسیار خوبی داشته و در مرکز شهر بانکوک می باشد. کارکنان این هتل مسلط به زبان های تایلندی، چینی و انگلیسی بوده و خدماتی نظیر سالن کنفرانس و جلسات، صرافی، صندوق امانات، محوطه مخصوص استعمال سیگار، فروشگاه هدایا و سوغاتی، اینترنت بی سیم رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهریی، کرایه اتومبیل، نگهداری از کودکان، پارکینگ اختصاصی، پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی، خشکشویی و اتوشویی، آسانسور، حمل و نگهداری چمدان ها و ... به میهمانان و توریست های تور تایلند ارائه میدهند.

هتل گلدن تولیپ بانکوک تایلند

اتاق های هتل گلدن تولیپ بانکوک تایلند

هتل گلدن تولیپ بانکوک تایلند، به طور کلی دارای 448 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های چهار تخته
  • سوئیت ها

همه اتاقها و سوئیت های این هتل چهار ستاره بانکوک راحت و با بهترین و مدرن ترین امکانات به میهمانان و توریست های تور تایلند ارائه شده اند. از جمله خدمات و امکانات مدرن هتل گلدن تولیپ بانکوک تایلند میتوان به گاوصندوق، سیستم تهویه هوا، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرماشی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی رایگان، چای ساز و قهوه ساز، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، اینترنت بی سیم رایگان و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل گلدن تولیپ بانکوک تایلند

امکانات رفاهی و رستوران های هتل گلدن تولیپ بانکوک تایلند

این هتل چهار ستاره دارای استخر روباز مناسب برای تمام فصول بوده و از دیگر امکانات رفاهی آن میتوان به سالن بدنسازی، اسپا و ماساژ، سونا و جکوزی و ... اشاره کرد. در رستوران ها و کافی شاپ های هتل گلدن تولیپ بانکوک تایلند انواع و اقسام غذاهای بین المللی نظیر ترکی، چینی، ایتالیایی، عربی، تایلندی و ... را همراه با نوشیدن های مختلف برای میهمانان و توریست های تور تایلند سرو می کنند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل گلدن تولیپ بانکوک تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل گلدن تولیپ بانکوک تایلند

هتل گلدن تولیپ چهار ستاره بانکوک، از فرودگاه بین المللی این شهر تنها بیست دقیقه با ماشین فاصله دارد.