هتل گلد استار تفلیس گرجستان : هتل سه ستاره گلد استار در منطقه قدیمی تفلیس قرار داشته و به بسیاری از جاذبه های گردشگری شهر دسترسی نزدیک دارد. کارکنان و خدمه این هتل به زبان های انگلیسی، فارسی، روسی، گرجی و عربی مسلط بوده و برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان خدماتی نظیر اینترنت بی سیم رایگان، فروشگاه هدایا و سوغاتی، نگهداری از کودکان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، کرایه اتومبیل، خشکشویی و اتوشویی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خدمات خانه داری، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، روزنامه رایگان در لابی، صندوق امانات، صرافی، محوطه مخصوص استعمال سیگار، پارکینگ اختصاصی، خدمات خانه داری و ... ارائه میدهند.

هتل گلد استار تفلیس گرجستان

اتاق های هتل گلد استار تفلیس گرجستان

هتل گلد استار تفلیس گرجستان به طور کلی دارای 29 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های استاندارد دبل
  • اتاف های دلوکس خانوادگی
  • اتاق های دبل دلوکس
  • اتاق های تریپل دلوکس
  • سوئیت های اختصاصی

از تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل سه ستاره به سمت شهر و یا باغ چشم انداز خواهید داشت. میهمانان و توریست های تور ارزان گرجستان با اقامت خود در این هتل از امکانات و خدماتی نظیر سیستم تهویه هوا، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، گاوصندوق و ... برخوردار خواهند بود.

اتاق های هتل گلد استار تفلیس گرجستان

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل گلد استار تفلیس گرجستان

رستوران این هتل سه ستاره انواع و اقسام غذاهای بین الملی، محلی، گرجی و اروپایی برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری گرجستان سرو می کند. نوشیدنی های مختلف گرم و سرد نیز در بار هتل سرو می شوند. از امکانات رفاهی آن هم میتوان به اسب سواری، ماساژ، ماهیگیری و ... اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل گلد استار تفلیس گرجستان

دسترسی های نزدیک به  هتل گلد استار تفلیس گرجستان

از ایستگاه متروی مرجان ایشویلی تا هتل سه دقیقه و مغازه های اطراف پنج دقیقه فاصله است. خیابان روستاولی پانزده دقیقه و خیابان آگمشبلی پنج دقیقه با هتل فاصله دارد. از هتل گلد استار تفلیس گرجستان تا فرودگاه بین المللی شهر بیست کیلومتر فاصله است.