هتل گرین پارک مرتر استانبول : این هتل پنج ستاره در منطقه مرتر، منطقه ای مرکز مد و صنعت نساجی است قرار داشته و به وسایل نقلیه عمومی دسترسی بسیار خوبی دارد. همینطور برای توریست ها و گردشگران علاقه مند به خرید، هتل گرین پارک مرتر استانبول فاصله بسیار کمی تا میدان تکسیم و خیابان استقلال دارد. فرودگاه بین المللی استانبول نیز در ده کیلومتر هتل قرار داشته و برای رفت آمد مسافران سرویس ترنسفر فرودگاهی در نظر گرفته شده. با وجود سرویس ترنسفر فرودگاهی کارکنان هتل گرین پارک مرتر استانبول به صورت شبانه روزی میهمانان خود را پذیرش میکنند. لابی هتل بوسیله دوربین مراقبت و کادر امنیت کنترل شده شده تا در طول سفر خود امنیت را احساس کنید. سراسر هتل اینترنت رایگان بدون هیچ هزینه ارائه شده همینطور هتل گرین پارک مرتر استانبول برای نگهداری از اشیا قیمتی و با ارزشتان، صندوق امانات خواهد داشت. از دیگر امکانات بروز و پیشرفته ای که این هتل پنج ستاره به توریست ها و گردشگران تور استانبول خود ارائه میدهد میتوان به خدمات خشکشویی و اتوشویی، روزنامه در لابی، پارکینگ اختصاصی رایگان، کرایه ماشین، فروشگاه هدایا و سوغاتی، سالن آرایشی، سالن کنفرانس، سالن برای برگزاری مراسمات و فروشگاه هدایا و سوغاتی اشاره کرد. در ادامه درباره اتاق های این هتل و رستورانها و امکانات سرگرم کننده ای که برای میهمانان خود دارد بیشتر توضیح میدهیم.

هتل گرین پارک مرتر استانبول

اتاق های هتل گرین پارک مرتر استانبول

هتل گرین پارک مرتر استانبول برای هر توریست و گردشگری با توجه به نیازهایش اتاق ارائه میدهد. اتاق های این هتل به چند دسته خانواده، لوکس، استاندارد، مخصوص معلولین و افراد کم توان، اتاق های VIP، اتاق های سه تخته، سوئیت ها معمولی و سوئیت ها مخصوص تازه عروس میباشد. هرکدام از این اتاق ها پنجره های دو جداره داشته و مانع از ورود هر نوع صدایی به داخل اتاق ها میشود. همینطور داخل هر اتاق و سوئیت، امکانات خانه داری که شامل موارد زیر میشود، موجود است :

  • سیستم تهویه هوا
  • مینی بار
  • تلوزیون ماهواره ای
  • تلفن
  • گاوصندوق
  • سیستم سرمایشی و گرمایشی
  • حمام اختصاصی
  • اینترنت وایرلس رایگان
  • و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان

اتاق های هتل گرین پارک مرتر استانبول

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل گرین پارک مرتر استانبول

رستوران های این هتل به خصوص رستوران روملی،  صبحانه های مفصل و به صورت سلف سرویس دارد. این رستوران برای ناهار و شام انواع غذاهای ترکی و بین المللی را برای میهمانان خود سرو میکند. کافه لوتوس و کافه پول هاوایی، هر نوشیدنی گرم و سردی که بخواهید برایتان آماده میکنند. در کنار این کافه ها، فضای سبز هتل قرار داشته که بسیار زیبا تزئین شده و برای پیاده روی و هواخوری های عصر بسیار مناسب است. اما از امکانات تفریحی و خوبی که دارد، خدمات زیبایی، مرکز اسپا و آبگرم، ماساژ درمانی، باشگاه بدنسازی، استخر سرپوشیده، حمام ترکی، حمام بخار، سونا و جکوزی میباشند. 

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل گرین پارک مرتر استانبول