هتل گرووی دیزاین تفلیس گرجستان : هتل سه ستاره گرووی دیزاین تفلیس گرجستان، در قسمت مرکزی این شهر قرار داشته و با امکانات و سرویس دهی بسیار خوبی که دارد، اقامتگاه بسیاری از توریست ها و گردشگران تور گرجستان است. این هتل سه ستاره میهمانان خود را به صورت 24 ساعته پذیرش می کند، همینطور از دیگر امکاناتی که ارائه میدهد میتوان به اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ اختصاصی، سرویس دهی شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، صرافی، خشکشویی و اتوشویی، پرستاری از کودکان، صندوق امانات، نگهداری از چمدان ها، سالن کنفرانس و جلسات و ... اشاره کرد.

هتل گرووی دیزاین تفلیس گرجستان

اتاق های هتل گرووی دیزاین تفلیس گرجستان

اتاق ها و سوئیت های این هتل با طراحی بسیار زیبا و راحتی که دارند، اقامت آرامش بخش و بسیار خوبی را برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان ارائه میدهند. داخل هرکدام از اتاق های هتل گرووی دیزاین تفلیس گرجستان امکانات مدرن و بسیار خوبی نظیر حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلویزیون ماهواره ای، جعبه کمک های اولیه، تلفن، چای ساز و قهوه ساز، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاوصندوق، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم تهویه هوا، مینی بار، سرویس دهی شبانه روزی و ... ارائه می شوند.

اتاق های هتل گرووی دیزاین تفلیس گرجستان

امکانات رفاهی و رستوران های هتل گرووی دیزاین تفلیس گرجستان

رستوران هتل سه ستاره گرووی دیزاین تفلیس گرجستان برای میهمانان تور گرجستان خود انواع و اقسام غذاهای بین المللی، گرجی، آسیایی و ... را سرو می کند. همینطوردر بار هتل نوشیدنی های مختلف گرم و سرد نیز ارائه می شوند. از امکانات رفاهی هتل گرووی میتوان به سالن بدنسازی، سالن ماساژ و اسپا، استخر، سونا و جکوزی و ... اشاره کرد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل گرووی دیزاین تفلیس گرجستان

دسترسی های نزدیک به هتل گرووی دیزاین تفلیس گرجستان

هتل گرووی دیزاین سه ستاره تفلیس از مرکز شهر یک کیلومتر و از جاذبه های گردشگری و توریستی مثل سالن تئاتر و اپرا دو کیلومتر، میدان آزادی سه کیلومتر، سیرک ششصد متر و خیابان معروف روستاولی دو کیلومتر فاصله دارد. از فرودگاه بین المللی تفلیس تا هتل گروو دیزاین تنها پانزده کیلومتر راه است.