در منطقه کمر آنتالیا ترکیبی شگفت انگیز از جنگل، دریا و کوه را مشاهده خواهید کرد به طوری که با انتخاب این منطقه یک محیط ایده آل و فوق العاده برای گذراندن تعطیلات در آنتالیا خواهید داشت. در این منطقه، هتل های متنوعی ساخته شده که یکی از آنها هتل گرند میرامور آنتالیا است این هتل در امتداد سواحل دریای مدیترانه و در فاصله 250 متری آن واقع شده است. هتل گرند میرامور ، که از هتل های 4 ستاره آنتالیا محسوب می شود، تا مرکز منطقه کمر تنها 4 کیلومتر، تا فرودگاه آنتالیا 5 کیلومتر، تا ساحل مون لایت حدود 10 کیلومتر فاصله دارد و موزه و خرابه های باستانی پاسه لیس که از جاذبه های گردشگری آنتالیا است در حدود 13 کیلومتری آن واقع شده است.

هتل گرند میرامور منطقه کمر

هتل گرند میرامور در مجموع دارای 328 اتاق است و در تمامی آنها امکانات مناسبی برای داشتن یک تعطیلات عالی گنجانده شده است. در این اتاق ها تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای و حمام اختصاصی به همراه دوش، وان، حوله و سشوار در دسترس مهمانان می باشد. همچنین به منظور حفاظت از اشیای گران بها یک گاو صندوق نیز در اتاق ها تعبیه شده و سیستم تهویه مطبوع، و خط مستقیم تلفن از دیگر امکاناتی هستند که در اختیار مسافران قرار می گیرند.

هتل گرند میرامور منطقه کمر

در رستوران هتل گرند میرامور تمامی وعده های اصلی شامل صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه باز سور  می شوند و مسافران می توانند انواع غذاهای ترکی، بین المللی و ... را سفارش داده و میل نمایند. همچنین انواع اسنک و چای نیز در هر بعد از ظهر درکافه ها در دسترس هستند.

هتل گرند میرامور منطقه کمر

مهمانان در هتل گرند میرامور می توانند، بخشی از زمان خود را به شنا در استخرهای هتل اختصاص دهند و یا از سرسره های آبی آن استفاده کنند. در مرکز تناسب اندام نیز تجهیزات ورزشی مناسبی گنجانده شده و تنیس روی میز، کاراکوئه، بیلیارد، شطرنج، اتاق بخار، ماساژ، اتاق بازی، سونا، حمام فنلاندی و حمام ترکی از دیگر امکانات تفریحی این هتل می باشند.

هتل گرند میرامور منطقه کمر

همچنین برای کودکان نیز استخر مخصوص و زمین بازی فراهم شده است. این هتل گروه نمایش، اجراهای زیبا و متنوعی در شب های زیبای این هتل برای مهمانان برگزار می کند. هتل گرند میرامور آنتالیا که در سال 2011 به بهره برداری رسیده است، 4 ستاره بوده و برای رفاه حال مهمانان خود خدماتی همچون روم سرویس، انبار چمدان، خدمات پزشکی، دستگاه های فکس و کپی، صندوق امانات در پذیرش، پارکینگ اختصاصی، امکانات برای مهمانان معلول و آسانسور را آماده کرده است.

هتل گرند میرامور منطقه کمر

همچنین برای مسافران تجاری، امکانات لازم برای برگزاری نشست ها، کنفرانس ها و ضیافت های بزرگ فراهم شده و دسترسی به اینترنت در مکان های عمومی هتل فراهم است.

هتل گرند میرامور منطقه کمر

پرسنل هتل بسیار خونگرم هستند و با مهمانان کاملا محترمانه برخورد می کنند و تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا با ارائه خدمات و امکانات با کیفیت در تور انتالیا  رضایت مسافران را جلب نمایند.   لازم به ذکر است که تخت اضافی در این هتل در دسترس نیست و ورود حیوانات خانوادگی نیز ممنوع می باشد.