هتل گرند مترو پارک هانگژو : هتل گرند مترو پارک که پیش از این با اسم دابل تری بای هیلتون معروف بوده، هتلی لوکس و شیک در منطقه هانگژو میباشد. این هتل پنج ستاره انواع خدمات ترانسفر فرودگاهی، هشت اتاق جلسه و ملاقات، کرایه اتومبیل، تاکسی سرویس، اینترنت و پارکینگ رایگان، سالن کنفرانس، خدمات خشکشویی، صندوق امانات، صرافی، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه هدایا و سوغاتی و ... را به میهمانان خود ارائه میدهد. هتل گرند مترو پارک هانگژو توریست ها و گردشگران تورهای چین، به ویژه تجار، بسیار مناسب است.

هتل گرند مترو پارک هانگژو

اتاق های هتل گرند مترو پارک پکن

اتاق های این هتل پنج ستاره، چشم اندازی به سمت شهر با فضای ارگونومیک وزیبا داشته و بسیار راحت هستند. سرویس دهی به اتاق ها و سوئیت ها شبانه روزی بوده و هر روز نظافت میشوند. از امکانات و خدمات داخل اتاق ها و سوئیتهای هتل گرند مترو پارک هانگژو میتوان به مینی بار، حمام اختصاصی، مبلمان، میزاتو، گاوصندوق، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، لوازم بهداشتی و ارایشی، اینترنت رایگان و .. اشاره کرد.

اتاق های هتل گرند مترو پارک پکن

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل گرند مترو پارک هانگژو

این هتل بزرگ رستوران های خوبی با انواع و اقسام غذاها و نوشیدن های بین المللی و محلی داشته، همینطور رستورانی را به غذاهای چینی اختصاص داده است. کافه مگنولیا نیز غذاهای سبک و دسرهای مختلف آماده میکند. با امکانات استخر آب گرم سرپوشیده، سالن ورزشی، سونا و جکوزی، بیلیارد، سالن اسپا و ماساژ و اتاق بازی برای کودکان در هتل گرند مترو پارک هانگژو میتوانید خود را سرگرم کنید. همینطور زمین گلف نیز در فاصله سه کیلومتری از هتل قرار دارد.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل گرند مترو پارک هانگژو

دسترسی های نزدیک به هتل گرند مترو پارک هانگژو

از هتل گرند مترو پارک تا ایستگاه متروی شانگهای سیصد متر، تا فرودگاه بین المللی 25 کیلومتر، تا مرکز نمایشگاه بین المللی شهر پکن ده دقیقه، تا رستوران ها و مرکز خرید لایف هاب آنتینگ سیصد متر راه است. شما میتوانید از ایستگاه متروی شانگهای به یازده خط دیگر مترو به راحتی دسترسی داشته باشید.