هتل گرند سیزنز کوالالامپور لقب بلندترین هتل مالزی را به دوش می‌کشد. هتلی با خدماتی چون شاتل‌های رایگان به KLCC و منطقه Bitang Walk، استخر سرباز در تمامی طول سال با پنج رستوران در داخل آن تلاش بسیار برای فراهم کردن محیط آرامش‌بخش و راحت برای مسافران تور کوالالامپور، مالزی کرده است.هتل گرند سیزنز تنها 15 دقیقه پیاده‌روی تا میدان تایمز و غارهای باتو Batu و 55 دقیقه رانندگی تا فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور فاصله دارد. همچنین دارای پارکینگ رایگان برای آن دسته از مهمانانی است که با ماشین‌های شخصی رانندگی می‌کنند. اتاق‌های هتل دارای تهویه هوای مطبوع می‌باشند و دیوار تا دیوار مفروش شده و پنجره‌هایی گسترده دارند. هر اتاق مجهز به تلویزیون صفحه تخت، مینی‌بار، حمام اختصاصی به‌اضافه وان و دوش آب است. مهمانان می‌توانند بعدازظهرها را در سالن فیتنس و بدن‌سازی هتل سپری کنند که با ماساژهای ریلکس‌کننده در مرکز آب‌گرم هتل همراه است. کلابی به سبک بالیوودی با نام سیاره بمبئی با آخرین موزیک‌های هندی، غذاهای بین‌المللی و محلی در رستوران هتل، غذاهای هندی در رستوران هندی هتل، رستورانی با استایل بوفه، اینترنت رایگان در تمامی فضاهای هتل، اتاق‌های مخصوص افراد غیر سیگاری، اجاره اتومبیل، فضایی مخصوص نگهداری از چمدان‌های مسافران، مغازه‌های خرید سوغاتی، سوئیت‌های مخصوص ماه‌عسل برای زوج‌های جوان، سالن زیبایی، امکاناتی برای افراد معلول، نظافت روزانه اتاق‎ها، حفظ امنیت کامل مسافران، سرویس شاتل رایگان، خدمات دربان، میز پذیرش 24 ساعته، اتوی لباس‌های مسافران، لاندری، ماساژ، آب‌گرم، سونا از دیگر خدمات هتل به مهمانانش است. زبان‌هایی که کارمندان هتل گرند سیزنز بدان‌ها مسلط‌اند، مالزیایی و انگلیسی می‌باشد. ورود حیوانات به داخل هتل ممنوع است. تمامی کودکان مورد استقبال هتل قرار می‌گیرند. هر تخت اضافی شامل پرداخت 100 رینگت مالزی به ازای هر شب است. هزینه تخت اضافه در هر اتاق برای کودکان زیر 12 سال و یا بالاتر و حتی بزرگ‌سالان تفاوتی ندارد و یکسان است. تحویل اتاق‌های رزرو شده به مهمانان رأس ساعت 15 و بازپس‌گیری در واپسین روز اقامت مسافران در ساعت 12 ظهر صورت می‌گیرد.  

هتل گرند سیزنز کوالالامپورGrand Seasons Hotel از دیدگاه مسافران تور مالزی

  • روی از چین: کارمندان هتل، مهربان، دلسوز، کمک‌حال و رفتار بسیار دوستانه‌‌ای دارند. آنچه که این هتل را از نظر من به یک انتخاب عالی تبدیل کرد، تنها به رفتار کارمندانش بود.
  • درما از مالزی: لامپ اتاق من معیوب بود و من مجبور شدم به واحد تعمیرات هتل برای تعمیر آن زنگ بزنم.
  • نیک از بریتانیا: اتاق من به اندازه کافی بزرگ و دلواز بود بخصوص که اتاق من در طبقات بالای هتل قرار داشت و منظره‌ای بی‌نظیر را به من بخشیده بود، رفتار کارمندان هتل بسیار دوستانه و عالی بود و در مواقع نیاز، از هیچ کمکی دریغ نداشتند.
  • پائول از نیوزلند: منظره اتاق بی‌نظیر، اتاق بسیار تمیز، و تختخواب فوق‌العاده راحت بود.

با آرزوی سپری لحظات خوش در تور کوالالامپور، مالزی...