هتل گرند آنت استانبول : هتل سه ستاره گرند آنت، در منطقه آکسارای قرار داشته و دسترسی های نزدیک و راحتی به سمت جاذبه های تاریخی و موزه ها دارد. اینترنت بی سیم به صورت رایگان در سراسر هتل و همینطور اتاق ها ارائه شده و میهمانان تور استانبول با اقامت در این هتل، از خدماتی مثل صرافی، پذیرش شبانه روزی، سالن آرایشی، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، سرویس دهی 24 ساعته، خشکشویی و اتوشویی، اتاق کنفرانس و جلسات، سالن ضیافت، انباری، آسانسور، حمل چمدان ها و ... برخوردار هستند.

هتل گرند آنت استانبول

اتاق های هتل گرند آنت استانبول

هتل گرند آنت تنها هفتاد اتاق دارد. هر هفتاد اتاق این هتل دارای سرویس دهی شبانه روزی بوده و محیطی تمیز و زیبا دارند. بیشتر اتاق ها فضای خانوادگی داشته و همینطور  امکانات خوبی مثل سیستم تهویه هوا، تلویزیون ماهواره ای، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان و ... دارند.

اتاق های هتل گرند آنت استانبول

رستوران های هتل گرند آنت استانبول

رستوران هتل گرند آنت، برای میهمانان تور استانبول خود انواع و اقسام غذاهای محلی، بین المللی و آسیایی را سرو کرده و صبحانه هایی به صورت بوفه ای دارد.

رستوران های هتل گرند آنت استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل گرند آنت استانبول

میهمانان تور استانبول میتوانند با اقامت در این هتل از ایستگاه قطار ینی کاپی دویست متر و از فرودگاه بین المللی آتاتورک تنها پانزده کیلومتر فاصله داشته باشند. هتل گرند آنت با قرار داشتن در منطقه فاتح، یک منطقه تاریخی، دسترسی های بسیار خوبی به سمت جاذبه های گردشگری تاریخی و موزه ها دارد. برای خرید نیز بازار بزرگ استانبول بیست دقیقه تا هتل پیاده روی دارد.