هتل گرند آسیان استانبول : این هتل چهار ستاره در منطقه لاللی، فاصله بسیار کمی تا منطقه قدیمی سلطان احمد داشته و تنها با پانزده دقیقه پیاده روی از هتل میتوانید به این منطقه برسید. این هتل سال 1987 ساخته شده و یک بار مورد بازسازی قرار گرفته به همین جهت امکانات بروزتر و پیشرفته تری نسبت به قبل به آن اضافه شده. این امکانات شامل پذیرش شبانه روزی، ترنسفر فرودگاهی، اتاق جلسه و کنفرانس، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سرویس درون شهری، کرایه خودرو، صرافی، تبدیل ارز، اینترنت بی سیم رایگان و ... میباشد که در ادامه هرکدام از این امکانات را برای شما معرفی میکنیم

هتل گرند آسیان استانبول

اتاق های هتل گرند آسیان استانبول

هتل گرند آسیان استانبول 87 اتاق لوکس و مدرن داشته که هرکدام به تازگی بازسازی شده اند و امکانات جدیدی به آنها اضافه شده. امکانات جدیدی که به این اتاق ها اضافه شده، سرویس دهی شبانه روزی، تلوزیون ماهواره ای، مینی بار، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، چای ساز و قهوه ساز، اینترنت بی سیم رایگان، حمام اختصاصی و مجهز، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و ... میباشد. همینطور نظافت همه اتاق ها روزانه انجام میشود.

اتاق های هتل گرند آسیان استانبول

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل گرند آسیان استانبول

رستوران این هتل چهار ستاره انواع و اقسام غذاهای ترکی و بین المللی را برای شما آماده میکند. همینطور در قسمت لابی هتل محیطی به صرف نوشیدنی اختصاص داده شده و شما میتوانید همراه با نوشیدن چای و یا نوشیدنی مورد علاقه تان چند دقیقه ای را استراحت کنید. از امکانات تفریحی این هتل میتوان به استخر سرپوشیده و حمام سنتی، سونا و جکوزی و ماساژ داخل هتل اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل گرند آسیان استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل گرند آسیان استانبول

از هتل گرند آسیان تا خط ترم تی یک دویست متر و تا ایستگاه مترو آکسارای بیست دقیقه راه است همچینین فرودگاه بین المللی استانبول نیز به هتل بسیار نزدیک است. از جمله جاذبه های گردشگری این شهر برای توریست ها و گردشگران تور استانبول میتوان به قصر توپکاپی، مسجد ایاصوفیه و ... در ده دقیقه پیاده روی اشاره کرد. اگر قصد بازدید از جاذبه های تاریخی این شهر را دارید، هتل گرند آسیان استانبول نزدیک ترین دسترسی ها را به موزه ها و بناهای تاریخی دارد.