هتل گالریا 12 بانکوک تایلند : هتل چهار ستاره گالریا دوازده، یک هتل معمولی نیست. این هتل به گونه ای طراحی شده و خدمات و امکانات مدرنی که ارائه داده است باعث شده تا تمام نیازهایی که در سفر تور ارزان تایلند خواهید داشت، نیازهای تفریحی و ضروری را برای شما فراهم کند. کارکنان و خدمه هتل گالریا 12 بانکوک تایلند به صورت شبانه روزی پذیرش کرده و به میهمانان و توریست های تور ارزان تایلند امکاناتی و خدمات بسیار خوبی مثل ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، کرایه اتومبیل، صرافی، صندوق امانات، محوطه مخصوص استعمال سیگار، پارکینگ اختصاصی رایگان، تاکسی سرویس، نگهداری از کودکان، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی و ... ارائه میدهند.

هتل گالریا 12 بانکوک تایلند

اتاق های هتل گالریا 12 بانکوک تایلند

اتاق ها و سوئیت های هتل گالریا 12 بانکوک تایلند به سه دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های خانوادگی

اتاق ها و سوئیت های هتل چهار ستاره گالریا دوازده، بسیار تمیز بوده و مدرن دکور شده اند. اینترنت بی سیم رایگان در تمام اتاق ها ارائه شده و سرویس دهی به آن به صورت شبانه روزی می باشد. کارکنان هتل گالریا 12 بانکوک تایلند اتاق ها را روزانه و در ساعت خاصی نظافت می کنند. سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار یا یخچال، چای ساز و قهوه ساز، سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، گاوصندوق و ... از امکانات مشابه اتاق ها باهم بوده که برای راحتی اقامت توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند ارائه شده اند.

اتاق های هتل گالریا 12 بانکوک تایلند

امکانات رفاهی و رستوران های هتل گالریا 12 بانکوک تایلند

در رستوران لوکس و شیک این هتل چهار ستاره انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، تایلندی و ... ارائه شده و همینطور کافه کنار آن نیز نوشیدنی های مختلف گرم و سرد به همراه دسرها و اسنک های خوشمزه به عنوان عصرانه برای میهمانان و توریست ها آماده می کند. از جمله امکانات رفاهی و سرگرم کننده این هتل برای میهمانان و توریست ها میتوان به سالن بدنسازی، استخر روباز در حیاط که میهمانان میتوانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند، اتاق بازی برای کودکان، باغ، زمین فوتبال، زمین تنیس، و ... اشاره کرد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل گالریا 12 بانکوک تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل گالریا 12 بانکوک تایلند

از این هتل چهار ستاره تا مراکز خرید و ایستگاه مترو فاصله بسیار کوتاهی بوده و میهمانان میتوانند با چند دقیقه پیاده روی به این مراکز برسند. از فرودگاه بین المللی بانکوک تا هتل گالریا 12 تنها سی دقیقه با ماشین فاصله است.