هتل کیپ سینا ویلا پوکت : این هتل روبروی ساحل کامالا قرار داشته و برای رفت و آمد به آن سرویس شاتل رایگان در اختیار میهمانان قرار میدهد. اتاق های این هتل به سمت دریا نیز مشرف هستند. هر آنچه میهمانان تور تایلند بخواهند، کارکنان هتل برای آن ها فراهم خواهند کرد. همینطور امکاناتی مثل اینترنت بی سیم و پارکینگ به صورت رایگان به میهمانان تور تایلند ارائه می شود. دیگر امکانات این هتل پنج ستاره که آن را خاص تر می کند شامل صرافی، وجود چندین فروشگاه در هتل، اتاق های جلسه و کنفرانس، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی، نگهداری از کودکان، صندوق امانات، خشکشویی و اتوشویی و ... می باشد.

هتل کیپ سینا ویلا پوکت

اتاق های هتل کیپ سینا ویلا پوکت

به طور کلی، هتل کیپ سینا ویلا پوکت 146 اتاق و سوئیت دارد.  هر اتاق و سوئیت این هتل پنج ستاره تراس اختصاصی با منظره ای از دریای ساحل کاملا دارد. دکوراسیون و امکانات اتاق مدرن و پیشرفته بوده. هرکدام از اتاق های هتل کیپ سینا ویلا پوکت دارای مینی بار، سیستم تهویه هوا، تلویزیون ماهواره ای، حمام اختصاصی به همراه وان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاوصندوق و ... هستند.

اتاق های هتل کیپ سینا ویلا پوکت

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل کیپ سینا ویلا پوکت

رستوران پلام که کنار استخر هتل قرار دارد، انواع غذاهای بین المللی و آسیایی را با سبک مدیترانه ای و خلاقانه برای میهمانان تور تایلند سرو می کند. همینطور در قسمت بازی اسنوکر که روبروی خلیج کامالا می باشد، نوشیدنی های مختلف و متنوعی سرو می شود. در این هتل پنج ستاره انواع امکانات رفاهی و سرگرم کننده از جمله اتاق های کارائوکه، تنیس، استخر روباز، سالن بدنسازی، اسپا و ماساژ، سونا و جکوزی و میز تنیس موجود است تا میهمانان در طول اقامت خود را سرگرم کنند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل کیپ سینا ویلا پوکت

دسترسی های نزدیک به هتل کیپ سینا ویلا پوکت

هتل پنج ستاره کیپ سینا ویلا، در منطقه پاتونگ قرار داشته و فاصله کوتاه، یعنی نهایت ده دقیقه پیاده تا خیابان بنگلا، مرکز خرید معروف جانگ سیلون، سایمون کاباره و ساحل کاملا دارد. همینطور فرودگاه بین المللی این شهر تا هتل کیپ سینا ویلا پوکت، چهل دقیقه فاصله دارد.