هتل کیانا مشهد : یکی از هتل های بسیار خوب و چهار ستاره مشهد که مورد تایید بازیگران و هنرمندان کشورمان نیز قرار گرفته، هتل کیانا است. این هتل سال 91 ساخته شده و دسترسی خوبی به سمت حرم دارد. این هتل چهار ستاهر 110 اتاق و سوئیت لوکس به همراه تمام امکانات و خدمات مورد نیاز در سفر را برای شما دارد. توریست ها و گردشگران تور مشهد که برای زیارت از حرم آمده اند بهترین هتل انتخابی برای آنها، برای آنکه دسترسی بسیاری خوبی به حرم داشته و امکانات و سرویس دهی خوبی هم برای آنها وجود داشته باشد، هتل کیانا مشهد در خیابان امام رضا(ع) است. کارکنان و خدمتگذاران این هتل رفتاری حرفه ای داشته و به چند زبان عربی و انگلیسی تسلط دارند. در لابی این هتل نیز تلوزیون قرار داشته همینطور هتل کیانا برای میهمانان و میهمانان خود سرویس ترنسفر فرودگاهی رایگان، تاکسی سرویس و تاکسی سرویس شبانه روزی دارد. با اقامت در ابن هتل دیگر لازم نیست برای خرید سوغاتی و هدایا از هتل خارج شوید داخل هتل فروشگاهی برای خرید هدایا و سوغاتی موجود است. هیمنطور آرایشگاه های زنانه و مردانه، صندوق امانات، سالن اجتماعات، صرافی، نمازخانه، پارکینگ، روزنامه، اینترنت بی سیم، و خدمات خشکشویی و اجاره ماشین نیز از جمله خدمات ارائه شده توسط هتل کیانا مشهد است.

هتل کیانا مشهد

اتاق های هتل کیانا مشهد

اتاق های این هتل باب میل و خواسته شنا به چند دسته تقسیم میشود تا در طول اقامت هر آنچه احتیاج دارید را داشته و از اقامت خود لذت ببرید. این هتل چند اتاق اختصاصی، آپارتمانی، کانکت، سه تخت و دو تخت دارد که هرکدام از اینها علاوه بر ویژگی های خاصی که دارند دارای امکانات استاندارد و یکسانی مثل، سرویس های بهداشتی ایرانی و فرنگی، مینی بار، میوه رایگان، تخت ها و مبلمانی راحت و لوکس، نشیمن جدا و بزرگ، حمام، تلوزیون، تلفن، سیستم تهویه هوا، اینترنت بی سیم و سرویس دهی شبانه روزی میباشند.

اتاق های هتل کیانا مشهد

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل کیانا مشهد

این هتل دو قسمت برای نشستن و یا پیاده روی داشته یکی بیرون از هتل و یکی باغچه هتل که فضایی سنتی دارد. همینطور در کنار استراحت کردن و لذت بردن از اقامت خود در این هتل میتوانید از بازی های مختلفی که هتل کیانا مشهد برای میهمانان خود در نظر گرفته استفاده کنید مثل فوتبال دستی، بیلیارد، انواع ورزش های آبی، استخر، استخر مخصوص کودکان، پارک بازی کودکان، سونا و جکوزی، سونا بخار، سونا خشک، انواع ماساژ های سوئدی، تایلندی و ریلکسیشن و ... . رستوران این هتل نیز تا 150 تفر ظرفیت داشته و بهترین غذاهای اصیل ایرانی و بین المللی را برای شما سرو میکند.