هتل کی پوکت : هتل کی چهار ستاره، در منطقه ساحل پاتونگ قرار داشته و تنها 150 متر با آن فاصله دارد. این هتل به خاطر امکانات و خدماتی که ارائه داده و همینطور دسترسی بسیار نزدیکش به سمت ساحل یکی از هتل های مورد علاقه توریست ها و گردشگران تور پوکت میباشد. این هتل امکاناتی نظیر سالن جلسات و کنفرانس، اینترنت رایگان در هتل، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، صرافی، نگهداری از کودکان، خدمات خشکشویی و اتوشویی، فروشگاه هدایا و سوغاتی و ... ارائه میدهد.

هتل کی پوکت

اتاق های هتل کی پوکت

هتل چهار ستاره کی پوکت 244 اتاق داشته به هفت سوئیت، 43 اتاق دلوکس، 25 اتاق دلوکس با دسترسی مستقیم به استخر، 18 اتاق دلوکس جکوزی، 126 اتاق دلوکس و 26 اتاق پلازا دارد. این اتاق ها همگی علاوه بر امتیازات خود دارای امکانات یکسانی مثل اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار، سیستم تهویه هوا، میزمطالعه، تلفن، تلویزیون ، سرویس بهداشتی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی و ... میباشند.

اتاق های هتل کی پوکت

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل کی پوکت

هتل کی پوکت سه رستوران داشته که همه آن ها غذاهای بین المللی و تایلندی سرو میکنند همینطور، یکی از این رستوران ها روی پشت بام هتل قرار داشته و و چشم اندازی زیبا به سمت شهر دریا دارد. از امکانات تفریحی و رفاهی این هتل میتوان به سالن بدنسازی، مرکز اسپا و آبگرم، استخر روباز، کلاب مخصوص کودکان، سونا و جکوزی، ماساژ و ... اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل کی پوکت

دسترسی های نزدیک به هتل کی پوکت

این هتل نزدیک ترین دسترسی را با فاصله یک کیلومتر تا مرکز خرید جهانی و همینطور مرکز تفرحات شبانه سونیا بنگلا دارد.