هتل کوپالا کنتی تفلیس : هتل سه ستاره کوپالا کنتی در منطقه تسکنتی تفلیس قرار دارد. کارکنان این هتل به زبان های روسی و انگلیسی مسلط بوده و برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان امکانات و خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان، سالن کنفرانس و جلسات، صندوق امانات، صرافی و ... ارائه میدهند. این هتل موقعیت مکانی بسیار خوبی برای توریست ها و گردشگران دارد.

 هتل کوپالا کنتی تفلیس

اتاق های هتل کوپالا کنتی تفلیس

هتل کوپالا کنتی تفلیس در مجموع دارای 69 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های بدون سیگار
  • سوئیت های اختصاصی

از تراس هر اتاق و سوئیت این هتل سه ستاره میتوان به سمت شهر و یا رودخانه متخاواری چشم انداز داشت. برای تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل امکاناتی نظیر اینترنت بی سیم رایگان، تلفن، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، سیستم تهویه هوا، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه و ... ارائه شده اند.

اتاق های هتل کوپالا کنتی تفلیس

امکانات رفاهی و رستوران های هتل کوپالا کنتی تفلیس

در رستوران این هتل انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، گرجی و اروپایی سرو می شوند. این رستوران روی پشت بام هتل قرار داشته و چشم اندازی به صورت پانوراما دارد. در کنار این رستوران کافه بار هتل قرار داشته که نوشیدنی ها، اسنک و دسرهای مختلفی برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری گرجستان سرو می کنند. از جمله امکانات رفاهی و سرگرم کننده هتل کوپالا کنتی برای میهمانان میتوان به میز بیلیارد، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، تنیس روی میز، سالن بولینگ، استخر سرپوشیده، تراس آفتابگیر، باغ، سولاریوم و ... اشاره کرد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل کوپالا کنتی تفلیس

دسترسی های نزدیک به هتل کوپالا کنتی تفلیس

ایستگاه مترو آولاباری و مرکز شهر تفلیس، در فاصله پانصد متری از هتل قرار دارد. جاذبه هایی مثل حمام گرجستان، شهر قدیمی تفلیس، خیابان های معروف و رستوران ها نیز نهایت با پنج دقیقه فاصله از هتل قرار دارند. از هتل کوپالا کنتی تفلیس تا فرودگاه بین المللی تفلیس پانزده کیلومتر فاصله است.