هتل کومبالی پلازا استانبول : بین هتل های استانبول، این هتل سه ستاره یکی از بهترین هتل های این شهر بین تمام توریست ها و گردشگران تور استانبول و همینطور کسانی که برای کار و تجارت در آن اقامت کرده اند، شناخته شده است. هتل سه ستاره کومبالی پلازا، در دولاپ دره قرار داشته و خدمات بسیار خوبی از جمله سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، خشکشویی و اتوشویی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، اینترنت و پارکینگ رایگان، کرایه اتومبیل، سالن کنفرانس و جلسات، صندوق امانات، سالن آرایشی و ... به میهمانان تور استانبول ارائه میدهد.

هتل کومبالی پلازا استانبول

اتاق های هتل کومبالی پلازا استانبول

هتل کومبالی پلازا استانبول به طور کلی 46 اتاق مجهز داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق استاندارد دابل
  • اتاق استاندارد تریپل
  • اتاق اجرایی
  • سوئیت کینگ

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل بسیار زیبا و حرفه ای دکور شده و همگی مجهز به تراس و امکانات بسیار خوبی دیگری مثل سیستم تهویه هوا، مینی بار، لوازم بهداشتی و ارایشی رایگان، حمام اختصاصی، تلویزیون ماهواره ای، میزکار، گاوصندوق، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان هستند.

اتاق های هتل کومبالی پلازا استانبول

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل کومبالی پلازا استانبول

میهمانان تور استانبول با اقامت در این هتل از امکانات رفاهی بسیار خوبی مثل استخر آبگرم، سونا و جکوزی، اتاق بخار، اسپا و ماساژ و ... استفاده کنند. رستوران و کافی شاپ های هتل نیز انواع و اقسام نوشیدنی ها  و غذاهای بین المللی، مدیترانه ای، محلی و ... را برای میهمانان خود سرو می کنند. صبحانه ها نیز هر روز به صورت بوفه ارائه می شوند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل کومبالی پلازا استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل کومبالی پلازا استانبول

هتل کوبالی پلازا سه ستاره از گرند بازار استانبول تنها هفت کیلومتر فاصله داشته و توریست ها و گردشگران تور استانبول با اقامت در این هتل میتوانند به راحتی و کمتر از ده دقیقه به معروف ترین بازار این شهر دسترسی داشته باشند. خیابان همیشه شلوغ نیشان تاشی و معروف ترین میدان استانبول، تکسیم نیز در فاصله یک کیلومتری از هتل قرار داشته و میهمانان میتوانند با شش دقیقه پیاده روی از هتل به راحتی به آن برسند. از ایستگاه مترو عثمان بی تا هتل نیز یک کیلومتر فاصله است. از فرودگاه سبیها 44 کیلومتر و از فرودگاه بین المللی آتاتورک تنها بیست کیلومتر تا هتل راه می باشد.