هتل کولوسئوم مارینا باتومی گرجستان : نزدیک به ساحل باصفا و زیبای باتومی، هتل لوکس و پنج ستاره کولوسئوم مارینا قرار داشته که به خاطر داشتن تراس بسیار بزرگ خود و منظره ای فوق العاده و بی نظیر از غروب خورشید و دریا یکی از هتل های محبوب توریست ها و گردشگران تور گرجستان است. به طور کلی هتل از ساحل صد متر، از فرودگاه بی المللی این شهر سه کیلومتر، از موزه باستان شناسی دو کیلومتر، از آکواپارک چهارصد متر و از کلیسای مادر مقدس یک کیلومتر فاصله دارد. هتل کولوسئوم مارینا باتومی گرجستان ترنسفر درون شهری برای بازدید از تمام این جاذبه  های گردشگری برای میهمانان خود داشته همینطور ترنسفر فرودگاهی نیز در دسترس میباشد. میهمانان میتوانند مراسمات و جلسات خود را در سال های این هتل برگزار کنند. خدمات پارکینگ و اینترنت بی سیم رایگان ارائه میشود. همینطور از دیگر خدمات این هتل، خدمات خشکشویی و اتوشویی، خدمات نگهداری از کودکان، پذیرش شبانه روزی و ... میباشد.

هتل کولوسئوم مارینا باتومی گرجستان

اتاق های هتل کولوسئوم مارینا باتومی گرجستان

هر 101 اتاق این هتل عایق صدا بوده تا میهمانان در طول استراحت و چرت زدن صدایی مزاحمشان نشود. اتاق ها سیستم گرمایشی و سرمایشی داشته و برای اقامت در تمام فصول آماده است. همینطور دارای امکانات خوب دیگری مثل مینی بار، تراس اختصاصی، لوازم آرایشی و بهداشتی، نشیمن جدا، سیستم تهویه هوا، اینترنت بی سیم رایگان، مبلمان و تخت راحت، حمام اختصاصی، تلفن و تلوزیون تخت ماهواره ای میباشد.

اتاق های هتل کولوسئوم مارینا باتومی گرجستان

امکانات تفریحی و رستوران های هتل کولوسئوم مارینا باتومی گرجستان

و اما از امکانات تفریحی هتل کولوسئوم مارینا باتومی گرجستان بسیا لوکس و تر و بهترین از دیگر هتل های پنج ستاره در اطراف است. این هتل دارای زمین بازی تنیس، کلاس یوگا، بیلیارد، سونا و جکوزی، استخر در فضای باز، استخر سرپوشیده، سالن اسپا و ماساژ، حمام ترکی، اتاق بازی کودک و ... میباشد. همینطور هتل کولوسئوم مارینا باتومی گرجستان رستوران های بسیار خوبی به همراه انواع و اقسام غذاهای ترکی و اروپایی و همینطور انواع نوشیدنی های گرم و سرد را برای توریست ها و گردشگران تور استانبول آماده میکند.