هتل کورت یارد بای ماریوت مسکو : اگر به تئاتر روسیه و معماری های باشکوهش علاقه مند هستید پس بهتر است جایی نزدیک به این مکان ها باشید! هتل کورت یارد بای ماریوت مسکو مرکز این شهر بوده و بسیار نزدیک به سالن های تئاتر و بناهای زیبای مسکو قرار دارد همینطور کاخ کرملین در ده دقیقه ای بوده. لابی هتل بسیار بزرگ زیبا بوده و همه جای آن نور طبیعی روشن شده است. این هتل فوق العاده و باشکوه بسیار آرام و مدرن بوده و شما میتوانید نهایت آرامش و راحتی را در این هتل احساس کنید. فعالیت هتل کورت یارد بای ماریوت مسکو 24 ساعته بوده و دارای خدمات اینترنت و پارکینگ رایگان، خدمات لباسشویی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، پنج سالن کنفرانس مجهز و .. میباشد که در ادامه با آنها آشنا میشویم.

هتل کورت یارد بای ماریوت مسکو

اتاق های هتل کورت یارد بای ماریوت مسکو

اتاق های دلباز این هتل چهار ستاره با طرح و سبک کلاسیک دکور شده همینطور استعمال دخانیات داخل اتاق ها ممنوع است. امکانات و خدمات این هتل مینی بار یا یخچال، اینترنت بی سیم رایگان، میزکار، مبلمان راحت، تلفن، صندوق امانات، حمام لوکس و مجهر، تلوزیون ماهواره ای، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، نشمین بزرگ و خدمات به معلولین و افراد کم توان میباشد.

اتاق های هتل کورت یارد بای ماریوت مسکو

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل کورت یارد بای ماریوت مسکو

صبحانه های رستوران ترانو کامل و خوشمزه بوده، شما هم میتوانید در رستوران و یا در اتاق خود صبحانه تان را میل کنید. غذاهای رستوران های هتل روسی، فرانسوی و بین المللی بوده و کافه های آن نوشیدن های گرم و سرد و کیک های بسیار خوشمزه ای همراه با موسیقی دارد. هتل کورت یارد بای ماریوت مسکو یک محموعه ورزشی کامل و مجهز به همراه استخر سرپوشیده بزرگ دارد. در کنار این استخر مرکز آبگرم اسپا و ماساز قرار داشته که میتواند خستگی گشت و گذار در مسکو را برای توریست ها و گردشگران تور مسکو برطرف کند.