هتل کوارلی تفلیس : هتل سه ستاره کوارلی در فاصله سه مایلی از میدان آزادی بوده و کارکنان آن به زبان های انگلیسی، گرجی و ترکی مسلط هستند. در این هتل پذیرش و سرویس دهی به صورت شبانه روزی انجام می شوند. همینطور یک محوطه مخصوص برای استعمال سیگار فراهم شده است. از خدماتی که این هتل در اختیار توریست ها و گردشگران تور گرجستان قرار میدهد میتوان به ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، کرایه اتومبیل، روزنامه رایگان در لابی، سالن کنفرانس و جلسات، صندوق امانات، پارکینگ اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان، نظافت روزانه و ... اشاره کرد.

هتل کوارلی تفلیس

اتاق های هتل کوارلی تفلیس

هتل کوارلی تفلیس به طور کلی دارای چهارده اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های بدون سیگار
  • سوئیت های عروس

در هر چهار اتاق این هتل سه ستاره امکانات رفاهی خوبی مثل سیستم تهویه هوا، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، گاوصندوق، نظافت روزانه و ... برای راحتی میهمانان و توریست های تور ارزان گرجستان فراهم شده اند.

اتاق های هتل کوارلی تفلیس

امکانات رفاهی و رستوران های هتل کوارلی تفلیس

در این هتل سه ستاره برای کودکان و نوجوانان، یک محوطه مجهز بازی در نظر گرفته شده. همینطور قسمتی هم به باغ و باربیکیو اختصاص داده شده است. هتل کوارلی رستوران نداشته اما به خاطر موقعیتی که داشته به بسیاری از کافه ها و رستوران های شهر دسترسی دارد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل کوارلی تفلیس

دسترسی های نزدیک به هتل کوارلی تفلیس

سالن تئاتر روستاولی و سالن تئاتر باله و اپرای تفلیس در فاصله چهار مایلی قرار دارد. از فرودگاه بین المللی تا هتل کوارلی تفلیس پنج مایل فاصله است.