هتل کنراد هیلتون استانبول : هتل پنج ستاره کنراد هیلتون سال 1992 تاسیس شده و یکی از هتل محبوب بین توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول است. این هتل تراس بزرگی روی پشت بام خود داشته و چشم انداز 360 درجه ای به سمت تنگه بسفر و قسمت آسیایی استانبول دارد. علاوه بر اینها، با توجه به امکانات و خدمات فوق العاده ای که ارائه و اقامت رویایی و لوکسی را برای توریست ها و گردشگران به امغان آورده است، موفق به دریافت جوایز بسیار شده. امکاناتی و خدمات بسیار خوب این هتل بعد از بازسازی های انجام شده روی آن شامل سالن کنفرانس و جلسات، خشکشویی و اتوشویی، صرافی، صندوق امانات، کرایه اتومبیل، نگهداری از کودکان، امکان نگهداری از حیوانات خانگی در هتل، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، پارکینگ اختصاصی، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، سالن آرایشی، اینترنت بی سیم رایگان، اتاق نگهداری از چمدان ها، روزنامه رایگان در لابی و ... می باشند.

 هتل کنراد هیلتون استانبول

اتاق های هتل کنراد هیلتون استانبول

هتل کنراد هیلتون استانبول به طور کلی دارای 590 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های مخصوص افراد معلول
  • سوئیت های اختصاصی

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل پنج ستاره به سبک معاصر دکور و تزئین شده و نشیمن بزرگ و راحتی دارند. بعد از بازسازی های انجام شده در هتل اتاق ها و سوئیت ها دارای امکانات بروزتری مثل سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، میز مطالعه، چای ساز و قهوه ساز، سرویس دهی شبانه روزی، گاوصندوق، نظافت روزانه، سیستم تهویه هوا و ... هستند. امنیت اتاق ها با قفل الکترونیکی تضمین شده اند.

اتاق های هتل کنراد هیلتون استانبول

امکانات رفاهی و رستوران های هتل کنراد هیلتون استانبول

در رستوران هتل کنراد هیلتون انواع غذاهای بین المللی، مدیترانه ای، ترکی و ... همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد برای میهمانان و توریست های تور ارزان استانبول سرو می شوند. رستوران منظره، به سمت بسفروس و جزیره چشم انداز زیبایی دارد. در لابی نیز، قنادی مونت قرار داشته و بهترین کیک ها و شکلات ها را ارائه میدهد. کافه سامیت در طبقه 14، آبمیوه، نوشیدنی های گرم و سرد و ... را با چشم اندازی از تنگه بسفر سرو می کند. از جمله امکانات رفاهی و سرگرم کننده این هتل برای میهمانان میتوان به دو استخرشنا، استخر مخصوص کودکان، زمین روباز و سرپوشیده تنیس، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، اسپا و ماساژ، حمام بخار و ... اشاره کرد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل کنراد هیلتون استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل کنراد هیلتون استانبول

این هتل پنج ستاره در منطقه بشیکتاش قرار داشته و به همین خاطر دسترسی های بسیار خوبی به سمت مراکز تجاری و تفریحی دارد. از نزدیک ترین مراکز خرید به هتل میتوان به مرکز خرید جواهر با ده دقیقه فاصله اشاره کرد. همینطور مرکز تجاری مسلک نیز پانزده دقیقه با هتل فاصله دارد. جاذبه های گردشگری نزدیک به کنراد هیلتون کاخ دلماباغچه، پارک ییلدیز و میدان تقسیم هستند. توریست ها و گردشگران تور استانبول که قصد حرکت به قسمت آسیایی استانبول را دارند، با کشتی هایی که به این سمت حرکت می کنند 750 متر فاصله دارند. از هتل کنراد هیلتون استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 22 کیلومتر فاصله است.