هتل کریس رزیدنس پوکت : هتل سه ستاره کریس رزیدنس برای افرادی که به دنبال هتلی با امکانات خوب و هزینه پایین هستند بسیار مناسب است. این هتل پوکت چند فروشگاه هدایا و سوغاتی داشته و به صورت رایگان پارکینگ و اینترنت بی سیم ارائه داده است. خدمه هتل کریس رزیدنس پوکت با میهمانان و توریست های تور لحظه اخری تایلند رفتاری مهربان و محترمانه داشته و از خدماتی که به آن ها ارائه میدهند میتوان به ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، سالن کنفرانس و جلسات، صندوق امانات، صرافی و ... اشاره کرد.

هتل کریس رزیدنس پوکت

اتاق های هتل کریس رزیدنس پوکت

هتل کریس رزیدنس پوکت در مجموع شصت اتاق و سوئیت داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های یک تخته
  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های سه تخته
  • اتاق های دولوکس
  • سوئیت ها

از ویژگی بسیار خوبی که اتاق ها و سوئیت های این هتل دارند تمیز بودن و احساس راحتی است که در ان خواهید داشت. در تمام اتاق ها و سوئیت های مجلل این هتل انواع امکانات نظیر مینی بار، سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، گاوصندوق، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، تراس اختصاصی مبله، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، چای ساز و قهوه ساز، سرویس دهی شبانه روزی و ... برای اقامت راحت توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند ارائه شده اند.

اتاق های هتل کریس رزیدنس پوکت

امکانات رفاهی و رستوران های هتل کریس رزیدنس پوکت

توریست ها و گردشگران تور تایلند با اقامت خود در این هتل میتوانند از امکانات سرگرم کننده بسیار خوبی نظیر بیلیارد، ماساژ، استخر روباز، میز بیلیارد، سالن بدنسازی، اسپا، سونا و جکوزی و ... استفاده کنند. رستوران های هتل کریس رزیدنس پوکت نیز برای میهمانان انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، تایلندی و ... را همراه با نوشیدنی های مختلف سرو می کنند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل کریس رزیدنس پوکت

دسترسی های نزدیک به هتل کریس رزیدنس پوکت

این هتل سه ستاره در فاصله پنج دقیقه ای از ساحل کارون و کاتا قرار دارد. همینطور فرودگاه بین المللی نیز در فاصله پانزده کیلومتری از هتل کریس رزیدنس پوکت می باشد.