هتل کراون پلازا پکن چین : اگر قصدتان از سفر با تور پکن، خرید و بازدید از مراکز تجاری است، باید اقامتگاه خود را هم در مناطق تجاری این شهر انتخاب و رزرو کنید. هتل پنج ستاره کراون پلازا پکن با قرار داشتن در خیابان معروف وانگ فوجینگ در مرکز شهر، بهترین موقعیت و دسترسی را به مراکز تجاری و تفریحی دارد. خدمه این هتل با رفتار حرفه ای و مناسبی که داشته، شما را در زمینه های مختلف، با چندین زبان رایج دنیا راهنمایی می کنند. ترانسفر فرودگاهی و تاکسی سرویس برای میهمانان این هتل پنج ستاره فراهم است. میهمانان با ورود به این هتل میتوانند به صورت رایگان از اینترنت بی سیم استفاده کنند، همینطور خدمات دیگری مثل فروشگاه هدایا، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، پذیرش شبانه روزی، صرافی و ... برای میهمانان تور چین ارائه می شود.

هتل کراون پلازا پکن چین

اتاق های هتل کراون پلازا پکن چین

هتل کراون پلازا پکن چین با 26 طبقه، 580 اتاق و سوئیت مختلف داشته که به اتاق های استاندارد، اتاق های خانوادگی، کانکت روم، اتاق های مخصوص معلولین، سوئیت های مخصوص عروس و داماد و اتاق های اختصاصی تقسیم می شود. اتاق ها و سوئیت های هتل کروان پلازا بسیار شیک و مدرن بوده و در تمیزی نظیر ندارند. همینطور هرکدام به سمت باغ چشم انداز دارند. خدمه هتل به صورت شبانه روزی به اتاق ها سرویس دهی کرده و اجازه نمی دهند در طول اقامت خود کمبود چیزی را احساس کنید. داخل هر اتاق و سوئیت این هتل پنج ستاره سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون ماهواره ای، گاوصندوق، تلفن اینترنت رایگان، مینی بار و ... هستند.

اتاق های هتل کراون پلازا پکن چین

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل کراون پلازا پکن چین

داخل هتل کراون پلازا پکن چین دو رستوران خوب برای میهمانان تور چین وجود داشته که هر دو آن به سمت شهر چشم انداز دارند، رستوران Yue Feng Ge انواع غذاهای سنتی چینی و رستوران Palm Garden با نوشیدنی ها و تفریحات به صورت زنده پذیرای میهمانان است. همینطور کافه آسیا این هتل به صورت شبانه روزی غذاهای بین المللی، به شکل سلف سرو می کند. میهمانان در هتل میتوانند با شرکت در تفریحات شبانه و زنده هتل، ورزش در سالن بدنسازی و یا شنا در استخر سرپوشیده و سونا از اقامت خود در این هتل لذت ببرند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل کراون پلازا پکن چین

دسترسی های نزدیک به هتل کراون پلازا پکن چین

این هتل پنج ستاره، فاصله بسیار خوبی تا معروف ترین جاذبه های گردشگری این شهر دارد مثل شهر ممنوعه و میدان تیان آن من که در فاصله ده دقیقه ای این هتل قرار دارند. همینطور مرکز همایشی های بین المللی شهر پکن نیز در مجاورت هتل قرار دارد. جاذبه ها معروف توریستی مثل Silicon Valley و Olympic Green با هتل کراون پلازا پکن چین تنها پنج دقیقه فاصله دارند.