هتل کاپتورن کینگ سنگاپور : سنگاپور هتل های چهار ستاره خوبی دارد. اگر میخواهید در هتلی با هزینه کم و امکانات مناسب اقامت داشته باشید میتوانید هتل کاپتورن کینگ سنگاپور در محله ریورساید را انتخاب کنید. این هتل در نزدیکی مرکز خرید Tiong Bahru Market قرار دارد که از نظر دسترسی به مراکز خرید بهترین موقعیت را دارد. امکانات اینترنت و پارکینگ در هتل کاپتورن کینگ سنگاپور به صورت رایگان عرضه میشود. همینطور شما میتوانید از هتل کاپتورن کینگ سنگاپور ماشین کرایه کرده و یا از ترانسفر هتل برای رفت و آمدها استفاده کنید. پذیرش هتل کاپتورن کینگ سنگاپور به صورت شبانه روزی میباشد خدماتی مثل خشکشویی، اتوکشی نیز همینطور. هتل کاپتورن کینگ سالن های بزرگی برای نشست ها و مراسمات داشته و همچنین صرافی داخل هتل برای میهمانان قرار داده شده.

هتل کاپتورن کینگ سنگاپور

اتاقهای هتل کاپتورن کینگ سنگاپور

اتاق های این هتل خوب چهار ستاره بسیار راحت و متناسب برای توریست ها و گردشگران تور سنگاپور بوده و طراحی دکوراسیون زیبا و شیکی دارد. همه اتاق های هتل کاپتورن کینگ سنگاپور مجهز به اینترنت رایگان هستند. امکانات داخلی اتاق های هتل کاپتورن کینگ سنگاپور شامل مینی بار، حمام کامل و مجهز، تلوزیون، فضای بزرگ، تخت راحت،سیستم تهویه هوای مناسب، چای ساز و قهوه ساز و .. میباشد.

اتاقهای هتل کاپتورن کینگ سنگاپور

امکانات تفریحی و رستوران های هتل کاپتورن کینگ سنگاپور

هتل کاپتورن کینگ سنگاپور امکانات تفریحی و سرگرمی های خوب و مناسب برای یک هتل چهار ستاره را برای میهمانان خود تدارک دیده. از جمله استخر روباز برای تمامی فصل ها، سالن بدنسازی، سالن ماساژ و اسپا. همینطور رستوران ها و کافه های بین المللی هتل کاپتورن کینگ سنگاپور که بهترین غذاها و نوشیدنی ها را برای شما سرو میکند. شما میتوانید در رستوران تین کورت غذاهای چینی را امتحان کنید و یا در کافه استراس نوشیدنی هایی به سبک محلی بنوشید.