هتل کامفورت لایف استانبول : هتل چهار ستاره کامفورت لایف در منطقه آکسارای واقع می باشد. این هتل پرسنلی داشته که رفتاری کاملا مودبانه و محترم با میهمانان دارند و به زبان انگلیسی مسلط هستند. توریست ها و گردشگران تور استانبول با اقامت خود در این هتل چهار ستاره از خدماتی نظیر پارکینگ اختصاصی، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی و ... برخوردار خواهند بود.

اتاق های هتل کامفورت لایف استانبول

هتل کامفورت لایف استانبول در مجموع 77 اتاق و سوئیت داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های سه تخته
  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • سوئیت ها

بعضی از اتاق های این هتل سونای اختصاصی و حمام آبگرم اسپا دارند. امکاناتی که به صورت مشابه بین توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول ارائه شده شامل اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم تهویه هوا، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تراس اختصاصی، سرویس دهی شبانه روزی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، نظافت روزانه، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق و ... می باشند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل کامفورت لایف استانبول

رستوران این هتل چهار ستاره برای میهمانان و گردشگران تور لحظه آخری استانبول خود انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، ترکی و ... را سرو می کنند. همینطور نوشیدنی ها و پیش غذاهای هتل در قسمت لابی ارائه می شوند. صبحانه های محلی و بین المللی هتل کامفورت لایف به سبک بوفه باز و روزانه سرو می شوند. از جمله امکانات رفاهی و سرگرم کننده این هتل میتوان به پارک بازی برای کودکان، سونا و جکوزی، باغ و .... اشاره کرد.

دسترسی های نزدیک به هتل کامفورت لایف استانبول

از این هتل چهار ستاره استانبول تا مسجد آبی سه کیلومتر و تا نمایشگاه مرکزی سی ان آر صد متر فاصله است. فرودگاه بین المللی آتاتورک پانزده دقیقه از هتل کامفورت لایف استانبول فاصله دارد.