هتل کالاسی تفلیس : هتل سه ستاره کالاسی تفلیس پرسنل آموزش دیده ای داشته که به چهار زبان انگلیسی، روسی، عربی و گرجستانی مسلط هستند. خیابان معروف روستاولی و میدان آزادی، با چند قدم پیاده روی از هتل فاصله دارند. در این هتل سه ستاره خدمات بسیار خوبی نظیر ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، صندوق امانات، صرافی، نظافت روزانه، پارکینگ اختصاصی، کرایه اتومبیل، سالن کنفرانس و جلسات، سالن میهمانی، نگهداری از کودکان، حمل و نگهداری از چمدان ها، اینترنت بی سیم رایگان، نظافت روزانه، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی و ... برای میهمانان و توریست های تور گرجستان ارائه شده اند.

هتل کالاسی تفلیس

اتاق های هتل کالاسی تفلیس

هتل کالاسی تفلیس به طور کلی دارای 42 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های بدون سیگار
  • اتاف های مخصوص عروس

برای هر کدام از اتاق ها و سوئیت های هتل کالاسی تفلیس امکانات بسیار خوبی نظیر سیستم تهویه هوا، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، تلفن، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، سرویس دهی شبانه روزی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، نظافت روزانه و ... ارائه شده اند.

اتاق های هتل کالاسی تفلیس

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل کالاسی تفلیس

رستوران این هتل انواع و اقسام غذاهای بین المللی و گرجی را همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد برای میهمانان و توریست های تور ارزان گرجستان سرو می کند. البته اگر به رستوران هتل کالاسی تفلیس علاقه ای ندارید، رستوران های بسیاری نزدیک به هتل قرار دارند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل کالاسی تفلیس

دسترسی های نزدیک به هتل کالاسی تفلیس

از این هتل سه ستاره تا ایستگاه قطار تفلیس چهار کیلومتر فاصله دارد. میدان آزادی و خیابان روستاولی نیز نزدیک به این هتل قرار دارند. رستوران ها و کافه های مختلفی در اطراف این هتل تنها پنج دقیقه با هتل فاصله دارند. از هتل کالاسی تفلیس تا فرودگاه بین المللی شانزده کیلومتر فاصله است.