هتل کاسپین بیزینس باکو : از این هتل چهار ستاره باکو تا مرکز شهر تنها ده دقیقه فاصله است. هتل کاسپین بیزینس باکو یکی از هتل های چهار ستاره لوکس و خوب شهر باکو بوده و مورد تایید بسیاری از توریست ها و گردشگران تور باکو قرار گرفته است. این هتل بعضی از امکانات خود را مثل اینترنت بی سیم، ترانسفر فرودگاهی و پارکینگ را به صورت رایگان ارائه میدهد. از دیگر امکانات این هتل برای میهمانان تور باکو میتوان به صرافی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، سالن کنفرانس و جلسات، صندوق امانات، نگهداری از کودکان، کرایه اتومبیل، خشکشویی و اتوشویی، تاکسی سرویس و ... اشاره کرد.

هتل کاسپین بیزینس باکو

اتاق های هتل کاسپین بیزینس باکو

اتاق های این هتل چهار ستاره، بسیار زیبا دکور شده و فضای بزرگی برای نشیمن دارند. کفپوش اتاق ها از فرش بوده و همینطور امکانات و خدماتی که داخل این اتاق ها و سوئیت های هتل کاسپین بیزینس باکو ارائه می شوند شامل حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار یا یخچال، تلفن، چای ساز و قهوه ساز، سیستم تهویه هوا، گاوصندوق، اینترنت، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس دهی شبانه روزی و ... می باشند.

اتاق های هتل کاسپین بیزینس باکو

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل کاسپین بیزینس باکو

رستوران این هتل در منوی غذایی خود انواع غذاهای اروپایی، آذری و بین المللی را برای میهمانان تور باکو، با زیباترین منظره از شهر، سرو می کند، همینطور صبحانه ها به صورت بوفه ارائه می شوند. میهمانان کاسپین بیزینس در این هتل از امکانات رفاهی بسیار خوبی مثل تنیس روی میز، بیلیارد، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، ماساژ، آبگرم و ... برخوردار خواهند بود.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل کاسپین بیزینس باکو

دسترسی های نزدیک به هتل کاسپین بیزینس باکو

از هتل کاسپین بیزینس چهار ستاره تا ایستگاه مترو باکمیل پانزده دقیقه، تا ایستگاه قطار باکو شش کیلومتر و همینطور تا فرودگاه بین المللی شهر باکو پانزده کیلومتر راه است. بلوار پارک و دریای خزر نیز در هفت کیلومتری از هتل کاسپین بیزینس باکو قرار دارند.