هتل کارن پوناکا پوکت تایلند : هتل سه ستاره کارن پوناکا پوکت تایلند در دل کوه خارق العاده ناکا قرار داشته و طبیعت بسیار زیبایی اطراف خود دارد. میتوان گفت چیزی که بیشتر توریست ها و گردشگران تور تایلند را به این هتل جذب می کند، موقعیت مکانی بسیار خوبی است که دارد. علاوه بر موقعیت مکانی، امکانات و خدمات بسیار خوبی فراهم کرده از جمله ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، خشکشویی و اتوشویی، صرافی، صندوق امانات، فروشگاه هدایا و سوغاتی، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، نگهداری از کودکان، اینترنت بی سیم رایگان، سالن کنفرانس و جلسات، پارکینگ، نظافت روزانه و ... .

هتل کارن پوناکا پوکت تایلند

اتاق های هتل کارن پوناکا پوکت تایلند

هتل کارن پوناکا پوکت تایلند به طور کلی 86 اتاق و سوئیت داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های یک تخته
  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های سه تخته

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل سه ستاره دارای تراس اختصاصی بزرگ به سمت دریا و جنگل های استوایی و همیشه سبز پوکت هستند. کارکنان هتل به صورت شبانه روزی به اتاق ها سرویس دهی کرده و از خدماتی که به صورت پیش فرض برای میهمانان و توریست های تور تایلند ارائه شده میتوان به مینی بار، اینترنت بی سیم رایگان، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون ماهواره ای، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز، سیستم تهویه هوا، نظافت روزانه حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سرویس دهی شبانه روزی و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل کارن پوناکا پوکت تایلند

امکانات رفاهی و رستوران های هتل کارن پوناکا پوکت تایلند

در رستوران اختصاصی هتل کارن پوناکا پوکت تایلند انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، تایلندی و ... بسیار باکیفیت و همراه با نوشیدنی های مختلف برای توریست ها و گردشگران تور تایلند سرو می شوند. از جمله امکانات رفاهی و سرگرم کننده این هتل سه ستاره میتوان به استخر روباز، سالن بدنسازی، ماساژ، سونا و جکوزی، میز بیلیارد، اسکواش و ... اشاره کرد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل کارن پوناکا پوکت تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل کارن پوناکا پوکت تایلند

هتل کارن پوناکا سه ستاره از ساحل شهر هفده کیلومتر و از فرودگاه بین المللی پنجاه دقیقه فاصله دارد.