هتل 5 ستاره کارمیر ریزورت، که در مساحت 18 هزار متر مربع در سال 2014 ساخته شده، از بهترین و لوکس ترین هتل های منطقه کمر آنتالیا است. این مرکز، مجموعه ای از 3 مجتمع می باشد  که هر کدام دارای 4 طبقه بوده و یک ساحل اختصاصی مشرف به دریای مدیترانه دارد. این هتل زیبا، با فراهم کردن امکانات لازم جهت رفاه حال مهمانان، اوقات خوشی را برای آنها رقم می زند. این هتل تا مرکز کمر 4 کیلومتر، مرکز شهر آنتالیا 30 کیلومتر و تا فرودگاه این شهر حدود 40 کیلومتر  فاصله دارد.

هتل کارمیر ریزورت کمر آنتالیا

در این هتل 297 اتاق شیک و مدرن در سبک های مختلف وجود دارد که مهمانان می توانند مطابق با نیاز یکی از آنها را انتخاب کنند. از جمله این اتاق ها می توان به اتاق های استاندارد ، خانوادگی ، جونیور سوئیت، کامیر سوئیت، کینگ سوئیت 63 متری و اتاق های ویژه معلولین اشاره کرد.

هتل کارمیر ریزورت کمر آنتالیا

 تمامی اتاق های هتل کارمیر ریزورت دارای بالکن اختصاصی بوده که نمای زیبایی به بیرون دارند. همچنین در این اتاق ها امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی به همراه کانال های ماهواره ای، اینترنت بی سیم رایگان، حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، سرویس بهداشتی و تلفن مستقیم یافت می شود.

در این هتل سرویس اتاق ها در هر 24 ساعت یکبار انجام خواهد شد و در این سرویس تمامی حوله ها و ملحفه ها تعویض می شوند.  همچنین مهمانان می توانند در لابی این هتل به صندوق امانات جهت نگهداری و حفظ مدارک با ارزش و اشیای گران قیمت خود، دسترسی داشته باشند.

هتل کارمیر ریزورت کمر آنتالیا

علاوه بر موارد گفته شده، مسافران می توانند در 9 کافه و رستوران موجود در این هتل لذیذترین غذاهای ترکی و بین المللی را نوش جان کنند. از جمله این رستوران ها می توان به شیک ترین و بهترین رستوران این منطقه به نام رستوران سیترین اشاره کرد. در این رستوران  3 وعده غذایی اصلی شامل صبحانه، ناهار و شام سرو می شود.جالب است بدانید که ظرفیت این رستوران مجلل، حدود 650 نفر است.

همچنین در کافه ها و رستوران های متعدد دیگر هتل کارمیر ریزورت، انواع شیرینی جات، کلوچه و کیک ها نیز سرو می شودبرخی از رستوران ها و کافه های موجود در هتل فست فود نیز سرو می کنند.

هتل کارمیر ریزورت کمر آنتالیا

هتل کارمیر ریزورت دارای یک رستوران آلاکارته نیز می باشد که به صورت 24 ساعته آماده پذیرایی از مهمانان است. غذاهای این رستوران به سبک ایتالیایی و ترکی می باشند.

این هتل منحصر به فرد، دارای امکانات تفریحی و رفاهی مختلفی می باشد که مهمانان در صورت تمایل می توانند از آنها بهره ببرند. از جمله این امکانات می توان به تعداد زیادی استخر سرپوشیده و روباز مخصوص بزرگسالان و کودکان اشاره کرد.

هتل کارمیر ریزورت کمر آنتالیا

یک باشگاه مجهز نیز درون هتل وجود دارد که می توانید در آن به تمرینات روزانه خود بپردازید. همچنین از دیگر امکانات تفریحی هتل می توان به سالن بیلیارد، پارک آبی، سونا بخار، سونا خشک، حمام ترکی و 8 اتاق جهت ماساژ در مرکز اسپا اشاره کرد. هتل کارمیر ریزورت امکاناتی نیز برای مهمانان تجاری خود در نظر رفته که شامل سالن کنفرانس و خدمات فکس و کپی در تور آنتالیا بهرمند می شود.