هتل کارمیر ریزورت، هتلی لوکس و 5 ستاره واقع در منطقه کمر در آنتالیا است . این هتل با سه ساختمان چهار طبقه ای بسیار لوکس و لاکچری، نگین منطقه کمر نام گرفته است. هتل کارمیر ریزورت در مجاورت دریای مدیترانه واقع شده و هتلی مجهز و نو ساخت است. این هتل در سال 2014 در زمینی به مساحت 18 هزار متر مربع ساخته شده و فاصله آن تا فرودگاه آنتالیا در حدود 40 کیلومتر می باشد. همچنین باید بدانید که هتل کارمیر ریزورت از مرکز شهر آنتالیا 30 کیلومتر و از مرکز منطقه کمر 8 کیلومتر فاصله دارد.

هتل کارمیر ریزورت کمر

این هتل در مجموع دارای 297 اتاق است که دسترسی به آنها، به وسیله 4 آسانسور صورت می گیرد و تمامی این اتاق ها دارای بالکن، تلویزیون ال سی دی، حمام، تلفن و صندوق امانات هستند. هتل کارمیر ریزورت دارای 247 اتاق استاندارد 23 متری می باشد همچنین  40 اتاق خانوادگی 34 متری در این هتل وجود دارد که هر کدام دارای دو اتاق خواب هستند. 6 اتاق نیز تحت عنوان جونیور سوئیت در هتل قرار دارد که هر کدام 40 متری بوده و دارای یک اتاق خواب و پذیرایی می باشد. اتاق های کینگ سوئیت این هتل 51 متری بوده و اتاق های کامیر سوئیت نیز 63 متری هستند. همچنین 4 اتاق ویژه معلولین نیز در هتل کارمیر ریزورت قرار دارد که کاملا مناسب سازی شده هستند.

هتل کارمیر ریزورت کمر

نظافت اتاق ها در این هتل به صورت روزانه انجام می شوند و حوله ها نیز همه روزه تعویض می شوند. اینترنت پر سرعت رایگان نیز به محض ورود در دسترس مهمانان قرار دارد. از اتاق های شیک و راحت هتل کارمیز ریزورت که بگذریم، این هتل دارای 9 رستوران و کافه است. رستوران سیترین که یکی از بهترین رستوران های شهر کمر می باشد در درون این هتل قرار دارد. ظرفیت این رستوران بزرگ 650 نفر می باشد که جهت سرو صبحانه، ناهار و شام تعبیه شده. رستوران روبی نیز مخصوص سرو شیرینی جات است و رستوران سفایر بصورت تخصصی به سرو کیک و کلوچه می پردازد. در  رستوران کوآرتز نیز مهمانان می توانند برای میان وعده و یا غذای اصلی از اسنک ها و یا فست فودها سفارش دهند. دو رستوران آلاکارته دیگر نیز مختص سرو  انواع غذاهای ایتالیایی و ترکی است.

هتل کارمیر ریزورت کمر

همچنین این هتل دارای یک کافه کنار استخر است که می توانید نهایت لذت را از نوشیدنی ها و خوراکی های متنوع آن ببرید. غذاها و نوشیدنی های هتل کارمیر ریزورت، توسط سرآشپزان برجسته با مواد اولیه طبیعی آماده می شوند.

هتل کارمیر ریزورت کمر

اما از امکانات تفریحی و رفاهی هتل کارمیر ریزورت می توان به 5 استخر اشاره کرد که شامل استخر ویژه کودکان نیز می شود.

هتل کارمیر ریزورت کمر

علاوه بر این، این اقامتگاه لوکس دارای خدماتی همچون پارکینگ رایگان، خشکشویی، سالن کنفرانس و خدمات تور و فکس و کپی می باشد. هتل کارمیر ریزورت، دارای 700 متر‌ مربع  مرکز اسپا با امکاناتی همچون سونا بخار، سونا خشک، حمام ترکی و 8 اتاق ماساژ است همچنین زمین تنیس، باشگاه ورزشی مجهز، پارک آبی، دارت، والیبال ساحلی و مسیرهای پیاده روی از دیگر امکانات تفریحی رایگانی هستند که اوقات شما را در این هتل با هیجان بیشتری در تور انتالیا  همراه می کنند.