هتل کارلتون پالاس دبی : این هتل پنج ستاره لاکچری در دیره دبی، یکی از بهترین هتل های این منطقه از نظر معماری و سرویس دهی است. همینطور به خاطر قرار داشتن در موقعیت بسیار عالی، وسایل حمل و نقل بسیار نزدیک به آن هستند. هتل کارلتون پالاس دبی برای میهمانان خود امکاناتی نظیر پذیرش شبانه روزی، اینترنت وایرلس و پارکینگ اختصاصی رایگان، صرافی، سالن آرایشی، سالن جلسه و کنفرانس، خدمات خشکشویی و اتوشویی، خدمات نگهداری از کودکان، ترنسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، فروشگاه هدایا و سوغاتی و ... ارائه میدهد.

هتل کارلتون پالاس دبی

اتاق های هتل کارلتون پالاس دبی

هتل کارلتون پالاس دبی حدوددا 212 اتاق درجه یک و عالی همراه با سرویس دهی شبانه روزی برای میهمانان آماده کرده. این اتاق ها و سوئیت های لاکچری هتل کارلتون پالاس دبی از معماری سنتی و شرقی الهام گرفته اند و در متراژهای مختلف به میهمانان ارائه میشوند. اتاق های این هتل به چند دسته یک خوابه، دو خوابه، دولوکس و سوئیت های VIP تقسیم میشود. هرکدام از این اتاق ها روزانه نظافت شده و دارای امکانات سیستم تهویه هوا، مینی بار، نشیمن جدا، تلوزیون ماهواره ای، میز مطالعه، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، چای ساز و قهوه ساز، حمام اختصاصی به همراه لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، گاوصندوق و اینترنت رایگان رایگان میباشند.

اتاق های هتل کارلتون پالاس دبی

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل کارلتون پالاس دبی

رستوران های هتل کارلتون پالاس دبی انواع غذاهای مدیترانه ای، محلی، انواع استیک ها و غذاهای بین المللی را با موسیقی زنده و کیفیت مناسب برای توریست ها و گردشگران تور دبی سرو میکند. میهمانان میتوانند در ائقات فراغت خود از امکانات سرگرم کننده هتل مثل استخر های روباز و سروپوشیده، مرکز اسپا و آبگرم، سالن ورزشی، سونا و جکوزی و سالن ماساژ استفاده کنند.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل کارلتون پالاس دبی

دسترسی های نزدیک به هتل کارلتون پالاس دبی

اقامت در این هتل چهار ستاره در دبی، بهترین انتخاب برای داشتن دسترسی راحت از هتل به مراکز خرید معروف و خوب دبی مثل مرکز خرید الغریر سنتر و .. میباشد. علاوه بر این جاذبه های تفریحی و گردشگری نیز مثل برج ساعت دبی و باشگاه معروف گلف نیز در نزدیکی هتل کارلتون پالاس دبی قرار دارد. فرودگاه بین المللی دبی با هتل کارلتون پالاس دبی ده دقیقه فاصله دارد.