هتل کارتون استانبول : هتل کارتون چهار ستاره در استانبول، یکی از هتل های شیک و لوکس بوده که خدمات بسیار خوبی برای توریست ها و گردشگران تور استانبول ارائه میدهد. کارکنان حرفه ای هتل کارتون به میهمانان خود خدماتی نظیر اینترنت بی سیم رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، سالن کنفرانس و جلسات، پارکینگ اختصاصی، صندوق امانات، فروشگاه هدایا و سوغاتی، کرایه اتومبیل، تاکسی سرویس، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، نگهداری از کودکان، آسانسور، حمل و نگهداری از چمدان ها، سالن آرایشی و ... ارائه میدهند.

هتل کارتون استانبول

اتاق های هتل کارتون استانبول

هتل کارتون استانبول به طور کلی دارای 126 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد یک تخته
  • اتاق های استاندارد دو تخته
  • سوئیت
  • سوئیت های دوبلکس

هتل دارای اتاقهای مناسب تمام سلایق و با متراژهای مختلف است. دیوارهای اتاق و سوئیت های این هتل همراه تصاویر و تابلوهای انیمیشنی محبوب تزئین شده اند. توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول با اقامت خود در این هتل از امکاناتی نظیر سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سرویس دهی شبانه روزی، سیستم پخش موسیقی، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق و ... برخوردار خواهند بود.

اتاق های هتل کارتون استانبول

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل کارتون استانبول

رستوران عایشه، یکی از رستوران های هتل کارتون یکی از رستوران های خوب لبنانی با غذاهای لبنانی در استانبول می باشد که با ظروف برجسته عربی و غذاهای مدیترانه ای، خدمات گسترده ای را به مهمانان تور لحظه آخری استانبول ارائه می کنند و یک آسانسور شیشه ای پانورامیک شما را به پشت بام هتل میرساند و در طول راه میتوانید نمای شهر استانبول را مشاهده کنید. فلافل، کباب بره هوموس پسته در میان غذاهای اصلی، گوشت بره با بادمجان سرخ شده، کتلت گوشت گوساله با پوره سیب زمینی با نعناع، ​​باس دریایی پخته شده و میگو دیده می شود. از جمله امکانات رفاهی و سرگر کننده این هتل میتوان به سونا، پارک کودکان، جکوزی، فضای سبز، سالن بدنسازی، گیم نت، زمین تنیس، بیلیارد و ... اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل کارتون استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل کارتون استانبول

هتل 4 ستاره کارتون استانبولcarlton، درقلب استانبول نزدیک میدان تقسیم، که درآن رویدادهای فرهنگی، گالری های هنری، کنسرت، اپرا و تئاتر، سینما، مکان های تفریحی، کافه ها به سهولت در دسترس قرار گرفته است، و هتل کارتون 20 کیلومتر دور از فرودگاه آتاتورک، و 3 کیلومتر به دور ا بازار بزرگ، مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی و 500 متر به دور از کنوانسیون لطفی و مترو می باشد.