هتل کارات این باکو : هتل چهار ستاره کارات این، نزدیک به تالار کنسرت گیدار علی اوف هال و پارک زمستانی قرار داشته و فاصله بسیار کمی تا مرکز شهر دارد. این هتل پنج طبقه در سابل 2009 مورد بازسازی قرار گرفته و امکانات و خدمات بروزی نظیر ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، صندوق امانات، کرایه اتومبیل، سالن آرایشی، روزنامه رایگان در لابی، محوطه مخصوص استعمال سیگار، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، پارکینگ اختصاصی، سالن کنفرانس و جلسات و ... به آن اضافه شده اند.

هتل کارات این باکو

اتاق های هتل کارات این باکو

هتل کارات این باکو، به طور کلی دوازده اتاق و سوئیت دارد. این اتاق ها به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های بدون صدا
  • اتاق های بدون سیگار
  • اتاق های مخصوص زوج

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل دارای خدمات و امکاناتی نظیر حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، میز اتو، آشپزخانه، سیستم تهویه هوا، تراس اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه و ... می باشند.

اتاق های هتل کارات این باکو

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل کارات این باکو

میهمانان و توریست های تور باکو با اقامت خود در این هتل چهار ستاره از امکانات رفاهی و سرگرم کننده ای نظیر استخر شنا، سالن ماساژ، اسپا، سونا و جکوزی و ... برخوردار هستند. رستوران هتل کارات این باکو در طبقه پنجم قرار داشته و انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، آسیایی و ... را برای میهمانان خود سرو می کند. صبحانه های آن به صورت بوفه ای و روزانه سرو می شوند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل کارات این باکو

دسترسی های نزدیک به هتل کارات این باکو

سوپرمارکت ها، کافه ها، رستوران ها و فروشگاه های بسیاری اطراف این هتل چهار ستاره قرار دارند. جاذبه های گردشگری نزدیک به این هتل قلعه دختر با صد متر، قصر شیروان شاه با یک کیلومتر، آشکده با 35 کیلومتر و ساحل دریای خزر با دو کیلومتر فاصله می باشند. ایستگاه قطار پانصد متر و ایستگاه مترو نیز 100 متر با هتل کارات این باکو فاصله دارند.