هتل 4 فصل کاخ لیون سن‌پترزبورگ Hotel Lion Palace، تجربه‌ای متفاوت و به سبک هنرمندان هالیوودی در قلب سن‌پترزبورگ، و تنها 300 متر با میدان دورتسوایا (Dvortsovaya) فاصله دارد. فضایی بسیار لوکس و مجلل به سبک امپراتوری قدیم روسیه و ناهارخوری اختصاصی و عالی. اتاق‌هایی بسیار زیبا و با تهویه‌ای مطبوع، به همراه تلویزیون صفحه تخت، دی‌وی‌دی پلیر، مینی‌بار و قهوه‌جوش، وای‌فای رایگان و 2 خط تلفن. حمام‌های مرمرین به همراه وان اختصاصی به سبک و سیاق گرمسیری، تعبیه صفحه تلویزیون تخت و آینه تخت داخل حمام؛ لوازم‌آرایشی و بهداشتی رایگان داخل حمام و از برند مشهور روسی لورنزو ویلورسی (Lorenzo Villoresi).رستوران پرسورسو هتل (Percorso) ارائه‌کننده غذاهای ایتالیایی با کیفیت بسیار عالی، درحالی‌که منوی رستوران سینتوهو (Sintoho) شامل غذاهای آسیایی است. مهمان‌ها می‌توانند نوشیدنی‌های درجه یک خود را در بار لوکس زاندر(Xander) میل نمایند و یا در سالن چای، از اسنیک‌ها و شیرینی‌های فوق‌خوشمزه بهره‌مند شوند. در این سالن صبحانه‌ای دل‌چسب و لذیذ در صبحگاه سرو می‌شود.موزه مشهور و محبوب هرمیتاژ تنها 3 دقیقه پیاده‌روی با هتل 4 فصل کاخ لیون فاصله دارد و نوسکی پروسپِکِت (Nevsky Prospekt) در فاصله 400 متری از هتل است و همچنین برای رسیدن به تئاتر مارینسکی (Mariinsky) تنها 15 دقیقه پیاده‌روی از هتل کافی‌ است. ایستگاه مترو موسکووسکی (Moskovosky) – از مهم‌ترین ایستگاه‌ مترو در سن‌پترزبورگ- در 3 کیلومتری هتل است و از فرودگاه بین‌المللی پولکُوو (Pulkovo) تنها 15 کیلومتر فاصله است.Admiralteyskiy یک انتخاب عالی برای کسانی‌ است که به تاریخ، فرهنگ و موزه علاقه‌مندند. این یکی از خدماتی است که هتل برای شناخت بهتر شهر در اختیار مهمان‌ها قرار می‌دهد  که بسیار موردتوجه و علاقه‌مندان گردشگران واقع شده است.با توجه به بازدیدهای مستقل، در هتل 4 فصل کاخ لیون سن‌پترزبورگ می‌توانید مکانی با کیفیتی در حد زندگی لوکس و فوق‌مجلل هنرمندان مطرح هالیوودی در سن‌پترزبورگ را تجربه خواهید کرد، و ارزش تمامی این امکانات، بسیار بیشتر از هزینه‌ای پرداختی شماست!

دیگر امکانات هتل 4 فصل لیون سن‌پترزبورگ

فعالیت‌ها: استخر سرپوشیده در تمامی طول سال، حمام‌هایی به سبک حمام‌های عمومی عربی (با مکان‌هایی جداگانه برای استحمام با آب سرد و گرم)، ماساژ، مرکز آب‌گرم و سلامتی، مرکز فیتنس و تناسب‌اندام، سونا.

غذا و نوشیدنی: منوهایی ویژه غذایی در صورت درخواست (به‌عنوان‌مثال، منوهای غذایی ویژه گیاه‌خواران)، رستوران فرانسوی که هر بشقاب غذایی قیمت جداگانه‌ای دارد، امکان سرو صبحانه در اتاق، بار و انواع رستوران‌ها با منوهای متنوع.

خدمات پذیرش: امکان نام‌نویسی/ تصفیه‌کردن، دستگاه ATM در داخل محوطه هتل، دارای محلی برای نگهداری چمدان‌های مسافران، خدمات مربوط به بلیت، میز پذیرش 24 ساعته.

سرگرمی و خدمات مربوط به خانواده: نگهداری از کودکان/خدمات مربوط به کودک.

خدمات مربوط به نظافت: خدمات روزانه خدمتکار خانم، پرس شلوار، برق‌انداختن کفش، خدمات مربوط به اتو لباس، خشک‌شویی و لاندری.

امکانات مربوط به تجارت و بازرگانی: دستگاه فکس/فتوکپی، مرکز تجارت و بازرگانی در داخل هتل، امکان تشکیل جلسات تجاری و ضیافت‌های مربوط بدان.

خدمات عمومی: شاتل فرودگاه (غیر رایگان)، خدمات شاتل (غیر رایگان)، تهویه مطبوع، طراحی اتاق‌هایی مخصوص برای افرادی که آلرژی‌های خاص دارند، مغازه‌های خرید در داخل محوطه هتل، سیستم گرمایشی مناسب، مغازه‌های مناسب برای خرید کادو و سوغاتی، گاوصندوق، آسانسور، امکانات مربوط به اتاق‌های VIP، آرایشگر/سالن زیبایی، امکانات کافی برای معلولین، روزنامه، اتاق‌های طراحی‌شده برای افراد غیرسیگاری، روزنامه، خدمات مربوط به اتاق‌ها.

زبان‌هایی که در هتل با آن صحبت می‌شود: چینی، عربی، ترکی، روسی، ایتالیایی، مجارستانی، فرانسه، اسپانیایی، انگلیسی، عربی و آلمانی.

نکته‌هایی که بهتر است در مورد هتل 4 فصل کاخ لیون بدانید:

 نام‌نویسی در ساعت 15 و تصفیه‌حساب و تحویل اتاق به هتل در ساعت 13.

 امکان کنسل و یا پیش‌پرداخت با توجه به نوع اتاق درخواستی.

کودکان زیر 18 سال می‌توانند در اتاق با تخت اضافی و بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی اقامت کنند.

کودکان زیر 3 سال می‌توانند بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی در تخت مخصوص کودک نگهداری شوند. 

 تخت اضافی در اتاق برای افراد بالای 18 سال نیاز به پرداخت 3450 روبل (207000 تومان) اضافه به ازای هر شب است.

هرگونه نیاز به تخت اضافی و یا تخت کودک با هماهنگی با مدیر هتل امکان‌پذیر است.

هزینه‌های اضافی به‌صورت اتومات محاسبه نخواهد شد و شما موظف به پرداخت آن در طول مدت اقامتتان به‌صورت جداگانه هستید.

امکان نگهداری از حیوانات در داخل هتل به‌شرط پرداخت هزینه‌های مربوطه وجود دارد.

در صورت رزرو بیشتر از 8 اتاق مختلف، قوانین و هزینه‌های متفاوت اعمال خواهد شد.

امکان هرگونه پشتیانی و حمایت در گرفتن ویزا برای اتباع خارجی

کودکان بین 12 تا 16 سال تنها درصورت همراه بزرگ‌تر اجازه استفاده از آب‌گرم داده خواهد شد و برای کودکان  زیر 12 سال ممنوع است.

اینترنت و پارکینگ رایگان است و میتوانید سفر خوبی را در تور روسیه رقم بزنید

مشاهده :تور روسیه تور مسکو