هتل چاوا ریزورت پوکت تایلند : هتل پنج ستاره چاوا ریزورت پوکت تایلند کارکنانی داشته که به چند زبان انگلیسی، تایلندی و چینی مسلط هستند و توریست ها و گردشگران تور تایلند را به صورت شبانه روزی پذیرش می کنند. این هتل پنج ستاره برای افراد معلول اتاق به همراه تمام امکانات مورد نیاز دارد. همینطور برای میهمانان تور تایلند خود امکانات و خدمات بسیار خوبی نظیر سرویس دهی شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، محوطه مخصوص استعمال سیگار، کرایه اتومبیل، خدمات خانه داری، سالن کنفرانس و جلسات، نگهداری از کودکان، اینترنت بی سیم رایگان، صرافی، صندوق امانات، پارکینگ اختصاصی، روزنامه رایگان در لابی، آسانسور، خشکشویی و اتوشویی و ... ارائه میدهد.

هتل چاوا ریزورت پوکت تایلند

اتاق های هتل چاوا ریزورت پوکت تایلند

هتل چاوا ریزورت پوکت تایلند به طور کلی 35 اتاق و سوئیت بسیار شیک دارد. برای هرکدام از اتاق های و سوئیت های این هتل دوست داشتنی امکانات بسیار خوبی از جمله سیستم تهویه هوا، مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، حمام اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان، حمام اختصاصی، گاوصندوق، نظافت روزانه و ... را برای توریست ها و گردشگران تور تایلند فراهم شده اند.  

اتاق های هتل چاوا ریزورت پوکت تایلند

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل چاوا ریزورت پوکت تایلند

رستوران و بار این هتل پنج ستاره در پوکت برای میهمانان و توریست های تور تایلند خود انواع و اقسام غذاهای غربی، تایلندی، بین المللی و ... را همراه با نوشیدنی های مختلف در سالن و یا فضای باز کنار استخر سرو میکند. همینطور افرادی که رژیم غذایی دارند نیز میتوانند از منوی غذاهای رژیمی استفاده کنند. از امکانات رفاهی این هتل میتوان به زمین بازی برای کودکان، کتابخانه، استخر روباز، سونا و جکوزی، سالن اسپا و ماساژ، سالن بدنسازی و ... اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل چاوا ریزورت پوکت تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل چاوا ریزورت پوکت تایلند

هتل چاوا ریزورت پوکت تایلند از ساحل سورین دو دقیقه و همینطور از مرکز خرید سارین پلازا پنج دقیقه فاصله دارد. از فرودگاه بین المللی تا هتل چاوا ریزورت پوکت تایلند سی دقیقه راه است.