هتل چانگ آن گرند پکن : این هتل چهار ستاره در قسمت قدیمی شهر پکن بوده و تا منطقه چائویانگ و مرکز تجاری شهر فاصله پنج دقیقه ای دارد. همینطور شهر ممنوعه و میدان معروف تیانمن نیز ده دقیقه تا هتل چانگ آن پکن فاصله دارد. بازارآثار هنری شهر پکن برای علاقه مندان به هنر روبروی هتل قرار گرفته. از خدمات هتل میتوان به پذیرش شبانه روزی، ترنسفر فرودگاهی، اجاره خودرو، خدمات اتوشویی و خشکشویی، اتاق و سالن برگزاری جلسات و کنفرانس ها، خدمات پرستاری از کودکان شما، صرافی برای توریست ها و گردشگران تور پکن، صندوق امانات، پارکینگ و اینترنت رایگان اشاره کرد. همینطور لابی هتل چانگ آن گرند پکن موسیقی زنده با پیانو دارد.

هتل چانگ آن گرند پکن

اتاق های هتل چانگ آن گرند پکن

اتاق های چانگ آن گرند امکاناتی خیلی بیشتر از اتاق های پنج ستاره دارند. هر 373 اتاق این هتل بسیار بزرگ و فضایی روشن و دلباز دارند. همینطور دکوراسیونی که برای آن ها در نظر گرفته شده بسیار زیبا و مدرن است. امکانات مدرن این هتل حمام لوکس و لوازم بهداشتی رایگان، خدمات رسانی شبانه روزی، مینی بار به همراه بطری آب رایگان، اینترنت بی سیم رایگان، گهواره برای کودکان، تلوزیون ماهواره ای، گاوصندوق، میزکار، یخچال، قندهای گیاهی، نشمین جدا، چای ساز و قهوه ساز، نورگیر و چشم اندازی زیبا میباشد.

اتاق های هتل چانگ آن گرند پکن

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل چانگ آن گرند پکن

رستوران های این هتل بهترین غذاهای آسیایی را داشته. همینطور غذاهای بین المللی که در بالاترین طبقه هتل سرو میکند و نمایی از شهر را به شما میدهد. از امکانات تفریحی این هتل چهار ستاره سونا و جکوزی، استخر، زمین گلف سرپوشیده، سالن ورزشی، سالن زیبایی، ماساژ، مرکز اسپا و آبگرم و .. میباشد.