هتل چالدران سرعین : شهر زیبا و توریستی سرعین در اردبیل امکانات بی نظیر و فوق العاده ای نسبت به 3 ستاره بودنش دارد. پرسنل و کارکنان هتل چالدران سرعین خدمات خود را شبانه روزی به هر پانزده اتاق و سوئیت خود میدهد همچنین پذیرش در این هتل نیز به صورت 24 ساعته میباشد. برای اقامت در این هتل 4 طبقه باید حجاب کامل یعنی چادر را داشته باشید چرا که هتل چالدران سرعین به ناجا مربوط میشود. این هتل امکانات خوبی مثل سالن کنفرانس، غرفه ها و مغازه هایی با لوازم مورد نیاز میهمانان، نمازخانه، کافی نت و پارکینگ دارد.

اتاقهای هتل چالدران سرعین

اتاق های این هتل 1 تا 4 نفر و سوئیت های آن تا 6 نفر ظرفیت دارد. امکانات داخلی اتاق ها سیستم تهویه هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی، مینی بار یا یخچال، خدمات شبانه روزی، صندوق امانات، تخت ها راحت، فضای بزرگ، تلوزیون های بزرگ و حمام با امکانات مورد نیاز مییاشد. اتاقهای هتل چالدران سرعین بسیار راحت و مناسب میباشد. گرچه خیلی از توریست ها و گردشگرانتور اردبیل نمیتوانند در این هتل اقامت داشته باشند اما هتل بسیار لوکس و پر امکاناتی است.

اتاقهای هتل چالدران سرعین

امکانات تفریحی رستوران های هتل چالدران سرعین

این هتل 3 ستاره امکانات بسیاری نسبت به دیگر هتل های 3 ستاره دارد. این امکانات تفریحی شامل پارک بازی مخصوص کودک، سفره خانه های سنتی، استخرهای آب معدنی، آمفی تئاتر و برگزاری تئاترهای جنگ شادی به همراه موسیقی زنده، برگزاری مسابقات جهانی و کشوری در آمفی تئاتر، سینمای تابستانی و باشگاه های ورزشی برای بانوان و آقایان میباشد. رستوران ها و کافی شاپ های هتل غذاها نوشیدنی های باکیفیتی از برای میهمانان خود سرو میکند.