هتل چارم ریزورت پوکت

هتل چهار ستاره چارم ریزورت، نزدیک به ساحل پاتونگ قرار داشته و اصلی ترین دلیل محبوبیت آن پیش توریست ها و گردشگران تور تایلند نیز به همین دلیل است. کارکنان آموزش دیده هتل به زبان انگلیسی و تایلندی با شما صحبت کرده و به صورت شبانه روزی پذیرش می کنند. از جمله خدماتی که این هتل برای میهمانان خود ارائه میدهد میتوان به اینترنت و پارکینگ رایگان، صرافی و تبدیل ارز، صندوق امانات، کرایه اتومبیل می باشد، در میان خدمات دیگری با هزینه اضافی وجود دارد مثل ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خدمات خشکشویی و نگهداری از کودکان، نظافت روزانه.

هتل چارم ریزورت پوکت

اتاق های هتل چارم ریزورت پوکت

هتل چارم، انواع اتاق های استاندارد، خانوادگی، غیرسیگاری و سوئیت ها را به میهمانان ارائه می دهد. هرکدام از اتاق های این هتل چهار ستاره، دارای خدمات خوب و مدرنی از جمله اینترنت رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، گاوصندوق، مینی بار، روزنامه، سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، نظافت اتاق ها به صورت روزانه و سرویس دهی شبانه روزی ارائه می باشد.

اتاق های هتل چارم ریزورت پوکت

امکانات رفاهی و رستوران های هتل چارم ریزورت پوکت

رستوران هتل چارم هر سه وعده غذایی را برای میهمانان خود آماده میکند. منوی غذایی این رستوران شامل غذاهای تایلندی و بین المللی می باشد. به عنوان تفریح و سرگرمی امکاناتی نظیر سونا و جکوزی، تراس حمام آفتاب، استخر روباز و سالن بدنسازی در هتل چارم ریزورت پوکت بوجود آمده اند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل چارم ریزورت پوکت

دسترسی های نزدیک به هتل چارم ریزورت پوکت

هتل چهار ستاره چارم دسترسی بسیار نزدیکی به ساحل پاتونگ داشته و میهمانان تور پوکت میتوانند با شصت متر پیاده روی به ساحل برسند. همینطور مراکز خرید خوبی از جمله جانگ سیلون نیز با پنج دقیقه و فرودگاه بین المللی پوکت با 45 دقیقه فاصله از این هتل چارم ریزورت پوکت قرار دارد.