هتل پیرل سیتی سوئیت دبی : هتل سه ستاره پیرل سیتی سوئیت، در منطقه دیره قرار داشته و در کنار خود جاذبه ها و مراکز تجاری شناخته شده ای را دارد، مثل مرکز خرید سیتی سنتر و آبنمای بزرگ. پذیرش ها در این هتل، 24 ساعته بوده و کارکنان به صورت شبانه روزی به نیازهای میهمانان تور دبی پاسخ می دهند. از امکانات و خدمات بسیار خوب این هتل برای توریست ها و گردشگران تور دبی میتوان به اینترنت بی سیم رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، صرافی، نگهداری از کودکان، مرکز تجاری، سال کنفرانس و جلسات، کرایه اتومبیل، پارکینگ، نگهداری از چمدان ها، صندوق امانات، خشکشویی و اتوشویی و ... اشاره کرد.

هتل پیرل سیتی سوئیت دبی

اتاق های هتل پیرل سیتی سوئیت دبی

هتل پیرل سیتی سوئیت دبی، به طور کلی 180 اتاق و 94 سوئیت دارد. این سوئیت ها، به سه دسته زیر تقسیم می شوند :

  • 72 سوئیت اجرایی
  • 16 سوئیت دلوکس
  • 6 سوئیت سیزنس

هرکدام از اتاقها و سوئیت های این هتل نشیمن بسیار بزرگ داشته و امکانات خوبی از جمله سیستم تهویه هوا، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار و آشپزخانه، تلویزیون ماهواره ای، گاوصندوق، تلفن، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم به صورت رایگان، میزمطالعه، میز ناهار خوری، سرویس دهی شبانه روزی و ... دارند.

اتاق های هتل پیرل سیتی سوئیت دبی

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل پیرل سیتی سوئیت دبی

میهمانان تور دبی با اقامت خود در این هتل از امکانات رفاهی بسیار خوبی مثل استخر روباز، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، استخر آب گرم، سالن اسپا و ماساژ و ... برخوردار هستند. همینطور در رستوران های این هتل سه ستاره انواع غذاهای تایلندی، محلی و بین المللی و ... به صورت سلف سرویس در فضای باز سرو می شوند. در کافی شاپ هتل نیز انواع غذاهای سبک و نوشیدنی های مختلف گرم و سرد آماده می شود.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل پیرل سیتی سوئیت دبی

دسترسی های نزدیک به هتل پیرل سیتی سوئیت دبی

هتل پیرس سیتی سوئیت سه ستاره در دبی، با فاصله پنج دقیقه یا کمتر از مراکز خرید معروف مثل مرکز تجاری سیتی سنتر و مرکز خرید دیره قرار دارد. همینطور از فرودگاه بین المللی این شهر تا هتل پیرل سیتی سوئیت، تنها ده دقیقه با ماشین راه است.