هتل پنج ستاره رویال تاورز ریزورت در 17 کیلومتری شهر کمر در آنتالیا واقع شده است. فاصله  این هتل تا ساحل دریا تنها 150 متر است و همین امر موجب شده تا گردشگران زیادی در این هتل اقامت داشته باشند. فاصله هتل تا مرکز شهر آنتالیا حدود 50 کیلومتر می باشد. شهر مارینا 2.9 کیلومتر و شهر تاریخی پاسه لیس 6 کیلومتر از هتل فاصله دارد.

هتل پنج ستاره رویال تاورز ریزورت کمر آنتالیاهتل رویال دارای 230 اتاق مدرن است. این تعداد اتاق ها بطور کلی به سه دسته تقسیم می شود. اتاق های استاندارد، اتاق های خانوادگی و سوئیت ها. اتاق های استاندارد برای زوج های جوان و یا دارای یک فرزند تعبیه شده است و اتاق های خانوادگی برای خانواده های چند نفره در نظر گرفته شده همچنین سوئیت ها نیز دو اتاق مجزا از یکدیگر دارند.

هتل پنج ستاره رویال تاورز ریزورت کمر آنتالیا

هتل رویال تاورز ریزورت دارای یک رستوران بزرگ می باشد که هر سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام در آن به صورت بوفه باز سرو می شود. شما می توانید غذای خود را در فضای باز تراس رستوران این هتل میل کنید و از هوای آزاد لذت ببرید.

امکانات ورزشی و تفریحی هتل رویال تاورز ریزورت شامل با شگاه های بدنسازی با تجهیزات روز، سالن آمفی تئاتر، حمام ترکی، سونا، اتاق ماساژ، سالن والیبال و ژیمناستیک، استخر روباز، استخر سرپوشیده، سرسره های آبی، زمین بازی کودک، زمین تنیس، ساحل اختصاصی، استخر مخصوص کودکان به همراه وسایل بازی مهیج و بازی های آبی داخل استخر، است.

هتل پنج ستاره رویال تاورز ریزورت کمر آنتالیا

در کنار استخر روباز سایبان و صندلی های ویژه برای آفتاب گرفتن و استراحت در نظر گرفته شده است که می توانید از آنها لذت ببرید. شما می توانید پس از کمی ورزش در سالن های بدنسازی هتل، استرس و خستگی بدن خود را با حمام ترکی و یا سونا از بین ببرید و بعد از آن به اتاق ماساژ بروید و از خدمات ماساژ بهره ببرید. گروه حرفه ای ماساژورهای این هتل آماده خدمت رسانی به مهمانان هستند تا تجربه به یادماندنی از اقامت در هتل رویال تاورز در خاطر شما باقی بماند. این هتل تفریحات شبانه نیز برای شما در نظر گرفته که این تفریحات شامل شب ترکی، کلوپ شبانه و موزیک زنده می شود.

هتل پنج ستاره رویال تاورز ریزورت کمر آنتالیا

امکانات رفاهی هتل رویال تاورز شامل لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، آرایشگاه، دستگاه خودپرداز، اتاق و امکانات ویژه معلولین، کتابخانه و سرویس نگهداری کودکان می باشد. خدمات پارکینگ این هتل برای مهمانان به صورت رایگان است و اینترنت بی سیم رایگان نیز در سرتاسر هتل در دسترس است.در نزدیکی هتل رویال تاورز مراکز خرید متعددی از قبیل مرکز خرید لورا، مرکز خرید شی مال، مرکز خرید تراسیتی وجود دارد. یک پارک زیبا به نام پارک کارناوال نیز در نزدیکی این هتل است که پیشنهاد می کنم در تور آنتالیا حتما سری به آن بزنید.