هتل پنت هاوس باتومی گرجستان : هتل سه ستاره پنت هاوس، از ساحل شهر سه دقیقه فاصله داشته و دارای تراس حمام آفتاب نیز می باشد. خدمه هتل پنت هاوس باتومی گرجستان به زبان های انگلیسی و روسی مسلط بوده و خدمات که به میهمانان و توریست های تور ارزان گرجستان ارائه میدهد میتوان سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، صندوق امانات، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ اختصاصی، صرافی، سالن کنفرانس و جلسات و ... را نام برد.

هتل پنت هاوس باتومی گرجستان

اتاق های هتل پنت هاوس باتومی گرجستان

هتل پنت هاوس باتومی گرجستان به طور کلی دارای سی اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های بدون سیگار
  • اتاق های عایق صدا

همه اتاق ها و سوئیت های هتل پنت هاوس باتومی گرجستان دارای امکانات مشابه و یکسانی نظیر حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم تهویه هوا، مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، گاوصندوق، نظافت روزانه، چای ساز و قهوه ساز، سرویس دهی شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان و ... می باشند. همینطور توریست ها و گردشگران تور ارزان گرجستان از اتاق ها به سمت کوه، دریاچه و شهر چشم انداز دارند.

اتاق های هتل پنت هاوس باتومی گرجستان

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل پنت هاوس باتومی گرجستان

رستوران هتل پنت هاوس باتومی گرجستان انواع و اقسام غذاهای بین المللی، گرجی، آسیایی و اروپایی را برای میهمانان و توریست های تور ارزان گرجستان ارائه میدهد. همینطور صبحانه ها روزانه و به صورت بوفه ای سرو می شوند. از امکانات رفاهی و سرگرم کننده نیز میتوان به تراس حمام آفتاب، زمین بازی برای کودکان و ... اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل پنت هاوس باتومی گرجستان

دسترسی های نزدیک به هتل پنت هاوس باتومی گرجستان

هتل پنت هاوس سه ستاره باتومی، از پارک آبی شهر یک کیلومتر، از موزه باستانی شناسی دو کیلومتر و از ایستگاه متروی آولاباری پنج دقیقه فاصله دارد. فرودگاه بین المللی نیز در فاصله چهار کیلومتری از هتل پنت هاوس باتومی گرجستان می باشد.