هتل پلازا باتومی : هتل پلازا، یکی از هتل های آرام و مجهز به امکانات خوب و مورد نیاز در شهر باتومی بوده که سه ستاره داشته و کارکنانی با رفتار صمیمی و خوب دارد. کارکنان این هتل مسلط به زبان های انگلیسی و روسی بوده و به صورت 24 ساعته پذیرش میکنند. همینطور برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان، ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، پارکینگ و اینترنت رایگان، کرایه اتومبیل و دوچرخه، صندوق امانات، صرافی، خشکشویی، فروشگاه هدای و سوغاتی، نگهداری از کودکان  و ... ارائه میشود تا اقامتی راحت در هتل سه ستاره پلازا باتومی داشته باشند.

هتل پلازا باتومی

اتاق های هتل پلازا باتومی

این هتل سه ستاره در باتومی، بیست اتاق داشته که تمامی آن ها شیشه های دوجداره داشته و مجهز به سرویس دهی شبانه روزی میباشند. امکانات مشابهی که در هر اتاق موجود است شامل مینی بار، حمام اختصاصی، اینترنت رایگان، گاوصندوق، سیستم تهویه هوا، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، نظافت روزانه و ... میشود.

اتاق های هتل پلازا باتومی

امکانات رفاهی و رستوران های هتل پلازا باتومی

رستوران هتل پلازا، انواع و اقسام غذاها و نوشیدنی های محلی و بین المللی را برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان سرو میکند. همینطور میهمانان میتوانند از خدمات رفاهی هتل مثل استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، ماساژ و اسپا، آبگرم و ... استفاده کنند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل پلازا باتومی