هتل پسیفیک اکسپرس کوالالامپور : این هتل چهار ستاره، خدمه ای حرفه ای و آموزش دیده داشته که با سه زبان انگلیسی، مالایی و چینی با میهمانان و توریست های تور مالزی صحبت می کنند. همینطور این خدمه به صورت شبانه روزی سرویس ارائه داده و پذیرش می کند. اینترنت رایگان در سراسر هتل، در دسترس میهمانان قرار میگیرد، همینطور میهمانان میتوانند قرارهای ملاقات کاری خود را در سالن های کنفرانس و جلسه این هتل برگزار کنند. از دیگر امکانات این هتل برای میهمانان میتوان به ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، صندوق امانات، خشکشویی و اتوشویی، صرافی و فروشگاه هدایا و سوغات، اشاره کرد.

هتل پسیفیک اکسپرس کوالالامپور

اتاق های هتل پسیفیک اکسپرس کوالالامپور

هتل پسیفیک اکسپرس کوالالامپور به طور کلی 207 اتاق داشته که اتاق ها و سویت ها هرکدام به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های سوپریور
  • اتاق های دلوکس
  • اتاف های خانوادگی

تمام اتاق های این هتل بسیار شیک و مدرن طراحی شده اند. شیشه های دوجداره پنجره ها، مانع از ورود صدا به داخل اتاق می شوند. هرکدام از این اتاق ها و سوئیت ها، به سمت دریا، کوه و باغ هستند و منظره ای زیبا به شما نشان میدهند. داخل اتاق ها و سوئیت های هتل پسیفیک اکسپرس کوالالامپور امکاناتی نظیر مینی بار، اینترنت رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، تلویزیون ماهواره ای بزرگ، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی و ... ارائه می شوند.  

اتاق های هتل پسیفیک اکسپرس کوالالامپور

امکانات رفاهی و رستوران های هتل پسیفیک اکسپرس کوالالامپور

رستوران و کافه ای که در هتل چهار ستاره هتل پسیفیک اکسپرس کوالالامپور قرار دارند، انواع و اقسام غذاهای سنتی و بین المللی و نوشیدنی های مختلف برای میهمانان خود سرو می کنند. میهمانان در هتل پسیفیک اکسپرس کوالالامپور از امکانات رفاهی مثل استخر روباز روی پشت بام، باشگاه بدنسازی، دارت، تنیس و میز بیلیارد برخوردار هستند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل پسیفیک اکسپرس کوالالامپور

دسترسی های نزدیک به هتل پسیفیک اکسپرس کوالالامپور

این هتل چهار ستاره، تا مرکز شهر کوالالامپور سه کیلومتر فاصله دارد. همینطور میدان کاپیتال نیز در یک کیلومتری و برج های دوقلو پتروناس نیز در فاصله دو کیلومتری از هتل قرار دارند. از هتل پسیفیک اکسپرس کوالالامپور تا جاذبه های گردشگری و تاریخی مثل داتاران مردکا، مسجد جامعه، ایستگاه و ساختمان قدیمی قطار، ایستگاه اتوبوس پودو و محله چینی ها فاصله بسیار کمی است. همچنین از فرودگاه بین المللی این شهر تا هتل پسیفیک اکسپرس، 43 کیلومتر راه است.