هتل پرنسس سی ویو پوکت : این هتل چهار ستاره در قسمت جنوب غربی پوکت قرار داشته و چشم اندازی بکر و فوق العاده به سمت ساحل شنی کارون دارد. هتل پرنسس سی ویو پوکت برای ساحل کارون، ترنسفر رایگان ارائه داده و همینطور خدمات دیگری مثل نگهداری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، صرافی، پذیرش شبانه روزی، تاکسی سرویس، پارکینگ، کرایه خودرو، سالن آرایشی، سالن کنفرانس و جلسه، سرویس دهی به افراد معلول و کم توان، ترانسفر فرودگاهی، صندوق امانات، اینترنت رایگان و ... برای میهمانان و توریست های تور پوکت ارائه میدهد.

هتل پرنسس سی ویو پوکت

اتاق های هتل پرنسس سی ویو پوکت

هتل پرنسس سی ویو، 152 اتاق داشته که هرکدام از آن ها به چند دسته دلوکس، دلوکس به سمت دریا، دلوکس با دسترسی مستقیم به استخر، اتاق های خانوادگی و ویژه افراد معلول تقسیم میشود. اتاق های این هتل چهار ستاره، مجهز به تراس اختصاصی با چشم اندازی به سمت شهر و دریا داشته و همینطور دارای امکانات سیستم تهویه هوا، مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، چای ساز و قهوه ساز، آب معدنی رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، حمام اختصاصی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان،  صندوق امانات، سرویس بهداشتی، اینترنت بی سیم رایگان و ... میباشند.

اتاق های هتل پرنسس سی ویو پوکت

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل پرنسس سی ویو پوکت

رستوران پرنسس، یکی از رستوران های مجلل و زیبای هتل بوده که با طراحی آن با چوب بوده و هر سه وعده غذایی را با انواع غذاهای چینی، دریایی، تایلندی و بین المللی برای شما آماده میکند. ساعات سرو غذا در این رستوران از شش صبح تا یازده شب است. کافه های هتل نیز، دست کمی از رستوران خوب آن ندارند. این کافه ها، انواع و اقسام نوشیدنی ها، شیرینی و غذاهای محلی را برای میهمانان توریست و گردشگر تور پوکت آماده میکنند. کافه کنار استخر، تنها نوشیدنی سرو میکند. یکی از کارهای جالبی که در هتل پرنسس سی ویو پوکت انجام میشود، کلاس یادگیری آشپزی و درست کردن نوشیدنی است که همیشه طرفداران بسیاری دارد. از امکانات رفاهی هتل، باید گفت که هیچگاه حوصله تان با وجود استخر روی بام، نمایش های شبانه، سونا و جکوزی، استخر سوپوشیده، ماساژ و اسپا، باشگاه بدنسازی و همینطور استخر برای کودکانتان سرنمیرود!

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل پرنسس سی ویو پوکت

دسترسی های نزدیک به هتل پرنسس سی ویو پوکت

از هتل پرنسس سی ویو پوکت تا فرودگاهی بین المللی 44 کیلومتر و تا مرکز شهر پوکت هفده کیلومتر راه است. همینطور با اقامت در هتل پرنسس سی ویو پوکت هشت کیلومتر از مرکز خرید جهانی در پوکت و مرکز تفریح های شبانه فاصله خواهید داشت. ساحل پاتونگ نیز تنها پانزده دقیقه تا هتل راه دارد.