هتل پرنس کوالالامپور : هتل پنج ستاره پرنس کوالالامپور در منطقه فوق العاده مثلث طلایی قرار داشته و اقامتی رویایی برای توریست ها و گردشگران تور مالزی در نظر دارد. کارکنان این هتل برای میهمانان خود خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، خدمات نگهداری از کودکان، محوطه مخصوص استعمال سیگار، صرافی، صندوق امانات، سالن کنفرانس و جلسات، اینترنت بی سیم رایگان، خدمات خانه داری، خشکشویی و اتوشویی، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، سالن آرایشی و ... ارائه میدهند.

هتل پرنس کوالالامپور

اتاق های هتل پرنس کوالالامپور

هتل پرنس کوالالامپور به طور کلی دارای 608 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های بدون سیگار
  • سوئیت های اختصاصی

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل پنج ستاره به سبک کلاسیک تزئین شده و مبلمان و تخت آن از جنس چوب رنگ روشن هستند. میهمانان و توریست های تور ارزان مالزی از بعضی از اتاق ها به سمت برج های سبملیک تاورز چشم انداز خواهند داشت. از جمله امکانات مشترک اتاق ها و سوئیت های هتل پرنس کوالالامپور میتوان به مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، چای ساز و قهوه ساز، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، گاوصندوق، سیستم تهویه هوا و .... اشاره کرد.

اتاق های هتل پرنس کوالالامپور

امکانات رفاهی و رستوران های هتل پرنس کوالالامپور

امکانات رفاه و سرگرم کننده بسیاری خوبی در این هتل برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری مالزی ارائه شده مثل استخر روباز، میز بازی تنیس، ماساژ و اسپا، سونا و جکوزی، میز پینگ پنگ، سالن های بدنسازی و ... . این هتل پنج ستاره شش رستوران داشته که انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، مالزیایی و ... را همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد برای میهمانان سرو می کنند. رستوران تای زی هین این هتل برنده جایزه نیز شده و غذاهای خاص چینی و بسیار خوبی آماده می کند. پیتزای ذغالی یکی از غذاهای محبوب این رستوران است.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل پرنس کوالالامپور

دسترسی های زنیدک به هتل پرنس کوالالامپور

از این هتل پنج ستاره تا مرکز شهر پاویلیون، بازارهای دیگر و جاذبه های تفریحی تنها پنج دقیقه پیاده روی فاصله است.