هتل پرستیژ باتومی : هتل سه ستاره پرستیژ باتومی با فاصله پانزده دقیقه ای از ساحل قرار دارد. در این هتل سه ستاره پرسنل به زبان های اوکراینی، گرجی و اوکراینی هستند. از جمله امکانات و خدماتی که در این هتل سه ستاره برای میهمانان و توریست های تور گرجستان ارائه می شوند، میتوان پارکینگ اختصاصی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، اینترنت بی سیم رایگان، محوطه مخصوص استعمال سیگار، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی و ... را نام برد.

هتل پرستیژ باتومی

اتاق های هتل پرستیژ باتومی

هتل پرستیژ باتومی در مجموع 27 اتاق و سوئیت داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های عروس
  • اتاق های بدون سیگار
  • سوئیت های اختصاصی

میهمانان و توریست های تور لحظه آخری گرجستان از تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل سه ستاره به سمت شهر باتومی و کوه های قفقاز چشم انداز وسعی خواهند داشت. بعضی از اتاق ها نیز تراس اختصاصی دارند. طراحی و دکوراسیون اتاق ها بسیار شیک و مدرن بوده و از خدماتی که داخل آن ها ارائه می شوند میتوان به سیستم تهویه هوا، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، گاوصندوق و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل پرستیژ باتومی

امکانات رفاهی و رستوران های هتل پرستیژ باتومی

انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، گرجی و ترکی همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد برای میهمانان و توریست های تور ارزان گرجستان سرو می شوند. برای صرف نوشیدنی ها نیز، کافه بار هتل انواع شراب های محلی را سرو می کند. از جمله امکانات رفاهی هتل برای میهمانان شامل سونا و جکوزی و حمام ترکی می باشند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل پرستیژ باتومی

دسترسی های نزدیک به هتل پرستیژ باتومی

از این هتل سه ستاره تا ایستگاه قطار و اتوبوس باتومی چهار دقیقه فاصله است. ساحل و دلفیناریوم این شهر نیز چهارده دقیقه با هتل فاصله است. فرودگاه بین المللی نیز ده دقیقه تا هتل پرستیژ باتومی فاصله دارد.