هتل پیتر 1، هتلی 5 ستاره واقع‌شده در مرکز تاریخی مسکو، با تنها 5 دقیقه پیاده‌روی از ایستگاه مترو کوزنتسکی موست (Kuzentesky Most) و سالن‌های تئاتر بلشویی و مالای ( Malay) و هم‌چنین با متروی تروبنایا (Trubnaya)، 15 دقیقه پیاده‌روی تا میدان سرخ و 10 دقیقه پیاده‌روی تا متروی تیترال نایا (Teatralʹnaya). هتل دارای استخر سرپوشیده، وان و حمام‌هایی به سبک حمام‌های عمومی عربی است.در رستوران رمانو (Romanov) هتل انواع صبحانه‌های لذیذ و کاملاً متنوع سرو می‌شود و در هنگام ناهار و شام انواع غذاهای روسی و اروپایی فراهم است. در بار لابی امکان دسترسی به اینترنت رایگان هست که آن را به علت نواختن پیانو به صورت زنده و همچنین امکان سرو نوشیدنی‌ها و غذاهای سبک، به مکانی عالی و دوست‌داشتنی هتل تبدیل کرده است. دستگاه ATM نیز در محوطه هتل موجود است.اتاق‌های هتل پیتر 1 با مبلمان‌ها و دکور به سبک کلاسیک طراحی شده که مجهز به تلویزیون، ماهواره، تهویه مطبوع، و قهوه/ چای جوش است. دمپایی‌های اختصاصی حمام، سشوار، رب‌دشامبر (تن‌پوش) و لوازم بهداشتی رایگان از خدمات هتل به شمار می‌آید.هتل در بلوار تروسکی که به ذن اکثر مسافرین بهترین مکان مسکوست، واقع شده؛ لازم به ذکر است که تروسکی بهترین مکان برای دوستداران تاریخ، فرهنگ و موزه‌هاست.با مقایسه با دیگر جاها در مسکو، کاملاً متوجه خواهید شد که قیمت‌های هتل پیتر1 به ازای خدمات ارائه شده، کاملاً معقول است.

امکانات و خدمات هتل پیتر 1

استخر و آب‌گرم، حوله استخر

امکان نگهداری حیوانات نمی‌باشد.

فعالیت‌ها: استخر سرپوشیده، حمام ترکی/ حمام بخار، وان آب داغ / جکوزی، ماساژ، مرکز فیتنس.

غذا و نوشیدنی: رستوران با استایل بوفه، رستوران با منوهای مناسب برای ضیافت‌های شام، بار، صبحانه در اتاق، رستوران.

خدمات مربوط به پذیرش: خدمات دربان، ماشین ATM، نگهداری چمدان‌ها، میز پذیرش 24 ساعته، بیان تصفیه و نام‌نویسی.

خدمات نظافت: نظافت روزانه اتاق‌ها، خدمات اتو، لاندری و نظافت خشک.

امکانات مربوط به بازرگانی: فکس/فتوکپی، امکانات مربوط به برگزاری جلسات  بازرگانی و ضیافت مربوطه.

امکانات عمومی: سالن مشترک/ منطقه تلویزیون، شاتل فرودگاه (غیررایگان)، سرویس شاتل (غیررایگان)، تهویه مطبوع، در تمامی فضاها عمومی و خصوصی در داخل هتل تنها برای افراد غیرسیگاری است، سیستم گرمایشی مطبوع، امکان خرید هدیه و سوغاتی در مغازه‌های داخل هتل، آسانسور، امنیت کامل، سالن زیبایی و کوتاهی مو، امکانات مخصوص معلولین، خدمات مربوط به اتاق‌ها.

زبان‌های صحبت شونده در هتل پیتر 1: انگلیسی و روسی.

اینترنت رایگان در تمامی قسمت‌های هتل و پارکینگ نزدیکی هتل (رزرو الزامی است) و قیمت آن برای هرروز 1400 روبل است

7 دلیل عمده برای انتخاب هتل پیتر1

قیمت پایین، امکان رزرو آنلاین، تسلط کارمندان به انگلیسی، بهترین گزینه در مسکو، داشتن 2539 ویژگی مسکو در دل خود، گرفتن امتیاز خیلی خوب 4.8 در 2058 نظرسنجی مستقل انجام‌شده، رزرو شما کاملاً امن است و برایتان حفظ خواهد شد.

آدرس: خیابان نگلیانا 17، بلوار 1، تورسکی، 127051، مسکو، روسیه

با آرزوی سفر خوش در تور مسکو، روسیه...........