هتل پالاتزو ورساچه دبی : هتل باشکوه و مجللی در قلب منطقه کالچِر ویلِیج، بین باغ های سرسبز پنهان شده که دست کمی از قصر ندارد! هتل پالاتزو ورساچه دبی، اقامتی فوق العاده باشکوه و رویایی برای توریست ها و گردشگران تور دبی تدارک دیده و تمام تلاش خود را کرده تا بهترین و پیشرفته ترین امکانات را برای میهمانان خود ارائه دهد. حتی موقعیت این هتل هم نسبت به دیگر هتل های شهر دبی بهتر بوده، هتل پالاتزو ورساچه دبی بهترین دسترسی را به خور و فرودگاه بین المللی دارد. این هتل پنج ستاره، طراحی شده به سبک قصرهای ایتالیایی مربوط به قرن شانزدهم است. مهیمان نوازی خدمه هتل زبانزد همه در شهر بوده و هر چیزی که میهمانان تور دبی احتیاج داشته باشند در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم می کنند و به بیشتر زبان های رایج دنیا مسلط هستند. از امکانات رایجی که این هتل ارائه میدهد میتوان به پذیرش شبانه روزی، اینترنت بی سیم، پارکینگ، آسانسور، صرافی، نگهداری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، سالن کنفرانس و ضیافت ها، ترانسفر فرودگاهی، صندوق امانات و .... اشاره کرد.

هتل پالاتزو ورساچه دبی

اتاق های هتل پالاتزو ورساچه دبی

این هتل پنج ستاره، چندین اتاق بزرگ پنجاه متری داشته که از برند ورساچه در طراحی و دکور آن استفاده شده است. اتاق های این هتل یک تخت دو نفره بزرگ کینگ و یا دو تخت خواب کوئین یک نفره بزرگ دارند. از تراس اختصاصی این اتاق ها به سمت خور دید خواهید داشت. این اتاق ها دارای امکاناتی مثل مینی بار، سیستم تهویه هوا، اینترنت رایگان، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، خدمات شبانه روزی، نظافت روزانه و ... می باشند.

اتاق های هتل پالاتزو ورساچه دبی

سوئیت های هتل پالاتزو ورساچه دبی

سوئیت های این هتل اما 130 متر مساحت داشته و بسیار شیک و مجهز هستند. نشیمن این سوئیت ها بزرگ و جا دار بوده و دارای یک اتاق خواب و با تخت کینگ دو نفره می باشند. در سوئیت های این هتل همه چیز پیشرفته و لوکس است، برای لباس هایتان کمد و فضای رختکن قرار داشته و همینطور قسمتی برای صرف غذا تعیین شده است. پنجره های این سوئیت ها تمام قد هستند و از تراس اختصاصی به سمت خور و کالچِر ویلیج، چشم اندازی فوق العاده دارند. البته که امکانات سوئیت ها با اتاق ها متفاوت بوده مثل یخچال به جای مینی بار، میز مطالعه، میز ناهارخوری و ...، اما همچنان یک سری امکانات مشابه مثل دکور و طراحی با برند ورساچه، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، اینترنت رایگان، سیستم تهویه هوا، چای ساز و قهوه ساز و .... در این سوئیت ها هستند.

سوئیت های هتل پالاتزو ورساچه دبی

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل پالاتزو ورساچه دبی

هتل پالاتزو ورساچه دبی هشت رستوران داشته که هر هشت تای آن تراس بزرگ و دلباز به سمت باغ و درختان نخل بلند دارند. میهمانان تور دبی، میتوانند یک وعده غذایی فوق العاده از منوهای بین المللی و سنتی، در فضای رمانتیک این رستوران ها داشته باشند. یکی از ویژگی های جالب این رستوران این است که با صرف غذا در یکی از این هشت رستوران، میتوانید برنده جوایز هتل پالاتزو ورساچه دبی باشید! این هتل لاکچری، سه استخر روباز متناسب برای تمامی فصول، سالن بدنسازی، سالن ماساژ، کتابخانه و باغ بزرگی پر از گل ها و درختان نخل برای سرگرمی و تفریح میهمانان تور دبی دارد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل پالاتزو ورساچه دبی

دسترسی های نزدیک به هتل پالاتزو ورساچه دبی

از این هتل پنج ستاره تا بسیاری از ایستگاه های مترو، مراکز خرید، جاذبه های گردشگری و تفریحی دسترسی خیلی خوبی خواهید داشت. از ایستگاه مترو کریک تا هتل نهصد متر فاصله است. از جمله مراکز خرید نزدیک به این هتل میتوان به بازار البهار و دبی مال با هفت کیلومتر، بازار طلا و بازار پارچه و مرکز البستان با شش کیلومتر و مرکز خرید توئیت تاورز و مرکز الغریر با پنج کیلومتر فاصله اشاره کرد. و اما مراکز تفریحی و گردشگری مثل دبی فستیوال، استادیوم تنیس، مرکز آکادمیک پزشکی و دلفیناریوم در یک کیلومتری،منطقه البستکیها و مسجد جامع گرند در شش کیلومتری، برج العرب در هفت کیلومتری و پارک آبی وایلد وادی در هجده کیلومتری از هتل پالاتزو ورساچه دبی قرار دارند.