هتل پارک کلارک کوای سنگاپور : کشورهایی مثل سنگاپور و مالزی، که سالانه میزبان توریست ها و گردشگران بسیاری هستند، هتل ها و اقامتگاه های با کیفیت و بسیار با امکانات به میهمامان خود ارائه میدهند. یکی از هتل های بزرگ و بسیار زیبای سنگاپور که امکانات بسیار زیادی را در اختیار توریست ها و گردشگران قرار میدهد، هتل پارک کلارک کوای سنگاپور است. این هتل بسیار بزرک و باشکوه با 4ستاره مجهز به بهترین امکانات است. علاوه بر امکانات هتل پارک کلارک کوای سنگاپور دسترسی بسیار خوبی به وسایل حمل و نقل و مراکز تجاری و تفریحی دارد. معماری این هتل ده طبقه به صورت سنتی است.

اتاقهای هتل پارک کلارک کوای سنگاپور

اتاق ها و سوئیت های این هتل 4ستاره بسیار مدرن و زیبا طراحی و دکور شده. این هتل پنجره های بسیار بزرگ با نور مناسب داشته که روب ه زیباترین منظره از شهر قرار دارند. در رنگ اتاق ها و سوئیت های هتل از رنگ گرم استفاده شده. همینطور خدمات به اقامتگاه ها به صورت شبانه روزی است. همه اتاق ها و سوئیت های هتل پارک کلارک کوای سنگاپور امکانات بسیاری مثل تهویه هوای مناسب، تلوزیون های ماهواره دار، مینی بار یا آشپزخانه،  میزکار، اینترنت، حمام لوکس و مجهز، یخچال و ... دارند.
اتاقهای هتل پارک کلارک کوای سنگاپور

امکانات تفریحی و رستوران های هتل پارک کلارک کوای سنگاپور

امکانات و سرگرمی خوبی برای توریست ها و گردشگران تور سنگاپور در هتل پارک کلارک کوای سنگاپور در نظر گرفته شده مثل استخر بزرگ در فضای باز، سالن بدنسازی، ماساژ حرفه ای و مرکز آب و گرم و... . رستوران های هتل پارک کلارک کوای سنگاپور بهترین و باکیفیت ترین غذاهای بین المللی و محلی و البته دریایی را برای شما سرو میکنند.

امکانات تفریحی و رستوران های هتل پارک کلارک کوای سنگاپور

آدرس هتل پارک کلارک کوای سنگاپور

1 Unity St, Singapore 237983