برفراز این ساختمان بلند و مدرن امکاناتی خاص و ویژه به میهمانان داده شده تا از لحظه اول در اقامت این هتل  و تا آخر آن نهایت لذت و آرامش را داشته باشند. پشت بام هتل Regis kris kin دارای استخری با فضای بسیار آرامش بخش و زیبا همراه با منظره فوق العاده با تماشای لاین دبی ‏ میباشد که از ویژگی های اصلی این هتل میتوان نام برد.

هتل پارک رجیس کریس کین دبی

اتاق های هتل Regis kris kin :

همه چیز این هتل فراهم شده تا به شما بهترین و امن ترین اقامت را بدهد. این مورد درباره اتاق ها نیز صدق میکند. خدماتی که در اتاق ها به شما داده میشود، یک پانل بالین های کنترل برای روشنایی و تهویه مطبوع، حمام مدرن و بسیاری از امکانات خاص دیگر که اقامت را برای شما راحت تر میکند.

هتل پارک رجیس کریس کین دبی

غذاهای رستوران ناهار خوری Le Metro انواع غذاهای international و کباب ها را طبخ میکند که طرفداران زیادی دارد به خصوص در غذاهای آسیایی! اگر به دنبال یک ماساژ همراه با وان آب داغ هستید حتما از مرکز تناسب اندام هتل بازدید کرده و یک ماساژ به یاد ماندنی را تجربه کنید. این مرکز تناسب اندام سونا و اتاق بخار نیز دارد. و خدمات 24 ساعته ارائه میدهد.

هتل پارک رجیس کریس کین دبی

مرکز نمایشگاه های جهانی تا هتل رجیس 10 دقیقه و تا موزه دبی فقط چند دقیقه راه است که میتوانید برای گردش و بازدید از نمایشگاه ها و موزه دبی ماشین کرایه کنید.اگر فردی هستید که به تیپ و مد روز اهمیت میدهید مراکز خرید خوبی در اطراف هتل هستند که برندهای پرادا، زارا و باربری و خیلی از برندهای معروف و معتبر دنیا را دارد. هتل رجیس به دلیل داشتن همه این مزیت ها یکی از انتخاب های مسافران تور دبی است.

 آدرس :

Sheikh Khalifa Bin Zayed St, Opp Burjuman Center, Al Karama - Dubai - United Arab Emirates