هتل پارسیان کیش : هتل چهار ستاره پارسیان کیش، سال 1374 افتتاح شده و دسترسی بسیار نزدیکی به سمت مراکز تجاری و تفریحی، و جاذبه های گردشگری دارد. هتل پارسیان هتلی بسیار باکیفیت و ممتاز بوده که با خدمات بسیار خوبی که به میهمانان و توریست های تور کیش ارائه میدهد، به یکی از هتل های معروف در این جزیره تبدیل شده است. این هتل سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفته و از خدماتی نظیر صندوق امانات، اینترنت بی سیم رایگان، خشکشویی و اتوشویی، پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی، سالن آرایشی آقایان و بانوان، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری رایگان، کافی نت، کرایه اتومبیل، سالن کنفرانس و جلسات و .... برخوردار می باشد.

هتل پارسیان کیش

اتاق های هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش، به طور کلی هشتاد اتاق دارد. این هشتاد اتاق مرتب و تمیز بوده و شیک دکور شده اند. از امکاناتی این اتاق ها برای راحتی میهمانان و توریست های تور کیش ارائه میدهند میتوان به مینی بار یا یخچال، سیستم تهویه هوا، اینترنت بی سیم رایگان، حمام به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلویزیون، تلفن، سرویس بهداشتی فرنگی، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل پارسیان کیش

امکانات رفاهی و رستوران های هتل پارسیان کیش

رستوران هتل پارسیان، انواع و اقسام غذاهای ایرانی و فست فودها را برای میهمانان خود سرو می کند. همینطور نوشیدنی های گرم و سرد و ... در کافی شاپ هتل به میهمانان ارائه می شوند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل پارسیان کیش

دسترسی های نزدیک به هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان، بهترین و نزدیک ترین دسترسی را به بازار زیتون و مراکز تجاری اطراف داشته و بسیار مناسب برای افرادی است که به خرید کردن علاقه داشته و میخواهند نزدیک به مراکز تجاری و بازارها اقامت داشته باشند. تالار شهر که جشنواره ها، کنسرت های موسیقی و ... در آن برگزار می شوند نیز فاصله بسیار کوتاهی تا هتل پارسیان کیش دارد.